کد خبر: ۱۵۶۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰

رسانه های اسرائیلی گزارش دادند، عربستان سعودی انتخابات آینده رژیم صهیونیستی را از نزدیک دنبال می‌کند و نگران جایگزینی او با رهبر اپوزیسیون اسرائیل است.

به گزارش ایسنا، وب سایت اسرائیلی i24news به نقل از منابع سعودی تاکید کرد، یک مقام نزدیک به خاندان سلطنتی سعودی گفت که آنها انتخابات رژیم صهیونیستی را از نزدیک دنبال می‌کنند و امیدوارند که حکومت فعلی تغییر نکند.

این منبع تاکید کرد، سعودی‌ها بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیوینیسی و سیاست او را در خصوص روابط با کشورهای حاشیه خلیج فارس می‌شناسند و قدردان آن هستند.

این منبع افزود: آنها نه تنها نتانیاهو را ترجیح می‌دهند، بلکه او را دوست دارند، او حیرت انگیز است، جذابیت لازم را دارد و به خوبی می‌داند که چه کاری انجام می‌دهد. ما بسیار نگران جایگزینی او با "یائیر لاپید"، رهبر مخالفان هستیم که برخی مسائل را تغییر خواهد داد.

مقامات سعودی در مصاحبه با "i24news" توضیح دادند که در سایه سیاست‌های آمریکا که توسط دولت جو بایدن دنبال می‌شود و متفاوت با دولت دونالد ترامپ است، نگرانی‌ها از تغییر  دولت رژیم صهیونیستی و  سیاست آن در حال افزایش است.

رسانه های اسرائیلی پیش از این گزارش دادند که حاکمان عربستان سعودی خطوط ارتباطی خود را با رژیم صهیونیستی جهت ایجاد یک ائتلاف دوجانبه در برابر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا گشوده اند.

شبکه اسرائیلی "کان" گفت، "تماس‌های گسترده‌ای میان ریاض و مقامات اشغالگر اسرائیل برای "آرام کردن خشم رئیس جمهور آمریکا علیه عربستان سعودی وجود دارد.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار