کد خبر: ۱۵۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان رودبار با اشاره به آتش‌سوزی صبح امروز در کشتارگاه طیور لوشان، گفت: این آتش‌سوزی حدود دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خسارت وارد کرده است.

هوشنگ عباسقلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار با اشاره به جزئیات آتش‌سوزی صبح امروز در کشتارگاه طیور سپید ماکیان لوشان، اظهار کرد: این آتش‌سوزی حدود دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خسارت به بار آورده است.

وی با بیان اینکه بیشترین حجم آتش در انبار پلاستیک بسته‌بندی مرغ بوده، افزود: در اولین ساعات نیروهای آتش‌نشانی و امدادی در محل حادثه حاضر و به اذعان مدیر شرکت کشتارگاه از بروز فاجعه جلوگیری شده است.

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان رودبار با اشاره به اینکه آتش‌سوزی در کشتارگاه طیور سپید ماویان پاچنار در بخش لوشان در ساعت چهار و ۳۰ دقیقه صبح شروع و پس از دو ساعت مهار شد، بیان کرد: در جریان اطفا این آتش‌سوزی علاوه بر نیروهای مردمی و نظامی، آتش‌نشانانی از لوشان، رودبار، منجیل، رستم‌آباد، نیروی دریایی منجیل و شهرک صنعتی لوشان حضور داشتند.

عباسقلی‌زاده با تقدیر از همه تلاشگران در جریان اطفاء آتش‌سوزی کشتارگاه طیور پاچنار لوشان،گفت: خوشبختانه در این آتش‌سوزی خسارت جانی به هیچ‌کس وارد نشده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار