کد خبر: ۱۵۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
امام جمعه موقت ورامین گفت: مردم باید در انتخابات ۲۸ خرداد درست انتخاب کنند و اگر در انتخاب کوتاهی شود همه ما مسؤول خواهیم بود لذا مهم است که هم شرکت کنیم و هم درست انتخاب کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد امام جمعه موقت ورامین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: از نمونه‌های رعایت تقوا سپردن مسؤولیت‌ به افراد لایق و شایسته است و افرادی که فکر خدمت به مردم باشند و به دنبال اختلاس و سوء استفاده از پست و مقام نباشند، کسانی هستند که با وفاداری و صداقت خدمت می‌کنند. 

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی، عدم نظارت، سوء تدبیر و گرانی‌های لجام گسیخته گفت: متأسفانه هر روز نرخ بالا می‌رود، آیا پیام شهدا این است؟ در این برهه باید مردم کمک و ایثار کنند، هرکس گرسنه‌ای را سیر کند و تشنه‌ای را سیراب کند عمل صالح انجام داده است و در این خصوص باید به سیره معصومین اقتدا کنیم و برای کمک به فقرا و محرومین و ایتام بشتابیم.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به هفته درختکاری افزود: باید به این اصل به عنوان یک سنت ارزشمند اهمیت بدهیم و در نظر داشته باشیم که امیر المومنین(ع) هزاران درخت را در کوفه کاشتند و مقام معظم رهبری نیز به انجام این مهم تاکید دارند.

حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد بیان داشت: فضای مجازی شاهد لجام گسیختگی فرهنگی و تخریب فکر و اخلاق است و در این راستا باید خانواده‌ها مراقب باشند اگر چه متأسفانه شاهد بی توجهی مسؤولان امر در این رابطه هستیم.

وی عنوان داشت: مسؤولان شما را به خون‌های شهدا در این نفس‌های آخر مدیریت خود به مردم خدمت کنید و بیایید صداقت داشته باشید، مگر ما قانون نداریم، کجاست نظارت‌ها، اگر چه مردم ما بخاطر شهدا به زانو در نمی آیند.

امام جمعه موقت ورامین افزود: مردم باید در انتخابات ۲۸ خرداد درست انتخاب کنند و اگر در انتخاب کوتاهی شود مسؤول خواهیم بود لذا مهم است که هم شرکت کنیم و هم درست انتخاب کنیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار