کد خبر: ۱۵۶۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
گروه استان‌ها- بازیکن تیم فوتسال هیئت فوتبال اصفهان مسائل پشت پرده را دلیل اصلی ضعف عملکرد این تیم دانسته و گفت: وقتی مسئولان در مباحث فنی و حتی در انتخاب ترکیب تیم هم دخالت می‌کنند مسلم است که بازیکنان از نظر روحی و روانی بهم می‌ریزند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سارا محمدی پس از شکست سنگین تیمش مقابل تیم رهیاب‌گستر تهران در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم تمام تیم‌های لیگ برتر می‌دانند که تیم ما تیمی بسیار جوان، کم‌تجربه و جویای نام است و بچه‌ها هر بازی بهتر می‌شوند. به تعداد گل‌های خورده ما نگاه نکنید، چون به هر حال اکثر بازیکنان ما جوان و کم‌تجربه هستند و از طرفی تمرینات پیش‌فصل نداشتیم و تیم دیر بسته شد اما همه شاهد پیشرفت بازیکنان هستند.

وی ادامه داد: تیم ما عملکرد ضعیفی داشته و گل‌های زیادی دریافت کرده‌ و نتوانسته‌ایم در حد نام فوتسال اصفهان ظاهر شویم اما دلیل اصلی این اتفاق مسائل پشت پرده و مشکلاتی است که بزرگان اصفهان و تیم روی دوش بچه‌ها قرار می‌دهند. فشارهای روانی که به تیم وارد می‌شود دلیل این ضعف است و حق این بچه‌ها که با دست خالی و بدون تجربه در بالاترین سطح فوتسال بانوان کشور از جان مایه می‌گذارند، این نیست. اگر مسئولان این‌قدر بی‌توجهی نمی‌کردند و اگر بچه‌ها را اذیت نکنند، تیم ما خیلی بهتر از این می‌تواند نتیجه بگیرد.

بازیکن تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال اصفهان در ادامه انتقاداتش از مسئولان فوتبال استان، خاطرنشان کرد: امیدوارم صدای من را بشنوند و بدانند که این غیرحرفه‌ای‌گری‌ها، بی‌انضباطی‌ها و کارهایی که پشت سر تیم انجام می‌دهند و باعث بهم ریختن روان بازیکنان می‌شود روی نتایج تیم تأثیر دارد. نباید انتظار داشته باشند بازیکنانی به این جوانی، با این شرایط اشتباهی که برای تیم به وجود آورده‌اند، بتوانند در حد خودشان ظاهر شوند. بچه‌ها واقعاً بهتر از این‌ها هستند و اگر یک‌سری مسائل وجود نداشته باشد و برخی حواشی اجازه دهد می‌توانند بهتر از این نتیجه بگیرند.

محمدی در پاسخ به اینکه تغییر مدوام کادرفنی تا چه اندازه روی روند نتیجه‌گیری تیمش تأثیرگذار بوده است، گفت: در سطح لیگ برتر این حجم از تغییرات قابل قبول نیست. در نیم‌فصل نخست با 3 سرمربی مختلف کار کردیم و این موضوع خیلی روی بازیکنان موثر است. بازیکنان تا با تفکرات مربی هماهنگ می‌شوند سرمربی تغییر می‌کند و این مسئله هم به خاطر بزرگان استان است که بازیکنان را از نظر روحی تحت فشار قرار می‌دهند و اگر این اتفاقات رخ نمی‌داد بهتر از این کار می‌کردیم.

وی افزود: در تیم ما همه می‌خواهند مدیریت کنند اما مدیر نیستند که بتوانند مدیریت کنند. متاسفانه در تیم ما نمی‌گذارند سرمربی کار خودش را انجام دهد و مسئولان تیم در مباحث فنی دخالت می‌کنند و این موضوع بازیکنان را به هم می‌ریزد. وقتی مسئولان حتی در انتخاب ترکیب تیم هم دخالت می‌کنند مسلم است که بازیکن از نظر روحی و روانی بهم می‌ریزد و نمی‌تواند از نظر فنی خودش باشد. امیدوارم این مسائل تکرار نشود، چون حق فوتسال اصفهان این نیست و بانوان فوتسالیست‌ باید جایگاه بالاتری داشته باشند، پس مسئولان باید رفتارهای غلط را کنار گذاشته و حمایت کنند.

بازیکن تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال اصفهان در پاسخ به اینکه تیمش در لیگ برتر می‌ماند یا خیر،گفت: امیدوارم بماند. گروه ما واقعاً سخت است و همه تیم‌های مدعی در گروه ما قرار دارند ولی تلاش خود را انجام می‌دهیم و بازی به بازی بهتر می‌شویم.

انتهای پیام/170/ف

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار