کد خبر: ۱۵۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتسال رهیاب تهران گفت: از رئیس جدید و نایب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال انتظار داریم از بانوان حمایت کنند چون در سال‌های اخیر فوتبال و فوتسال بانوان به نقطه‌ کوری پرتاب شده بود که اصلاً دیده نمی‌شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، معصومه رضازاده پس از برتری 10 بر صفر تیمش برابر هیئت فوتبال اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار داشت: بازی خوبی بود. پیش از اینکه درباره اختلاف 10 گله با تیم حریف صحبت کنم جا دارد از جوانان خوب این تیم که تا دقیقه 40 شجاعانه جنگیدند تشکر کنم. این نکته برای تیمی که چهار، پنج گل دریافت کرده اما به تلاش خود ادامه می‌دهد بسیار مهم است.

وی افزود: امیدوارم هیئت فوتبال اصفهان در آینده تیم بهتری شود چون بازیکنان جوان آن انگیزه بالایی دارند. امیدوارم از این تیم حمایت شود و به تیمداری خود ادامه دهند.

سرمربی تیم فوتسال رهیاب تهران ادامه داد: از روز اول هدف ما صعود به مرحله پلی‌آف بود اما هم‌اکنون شرایطمان کمی سخت شده ولی می‌جنگیم و امیدوار هستیم که روز آخر تمام اتفاقات به سود تیم ما باشد.

رضازاده درباره شیوه برگزاری لیگ امسال گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا برخی محدودیت‌ها وجود داشت و بازی‌ها کمی دیر و در 2 گروه برگزار شد. فکر می‌کنم گروه ما به دلیل حضور 4 تیم قدرتمند گروه مرگ بود اما با تمام این اوصاف از دست‌اندرکاران برگزاری لیگ تشکر می‌کنم چون این مسابقات برای بازیکنان، مربیان و داوران یک منبع درآمد است، بنابراین فکر می‌کنم برگزاری لیگ اتفاق خوبی بود.

وی درباره شانس تیمش برای صعود به پلی‌آف بیان کرد: تا روز آخر برای صعود به مرحله پلی‌آف می‌جنگیم و روی کاغذ شانس صعود داریم.

سرمربی تیم فوتسال رهیاب تهران درباره انتظارات خود از رئیس جدید فدراسیون فوتبال و نایب‌رئیس بانوان این فدراسیون گفت: امیدوارم شهره موسوی که گویا تا الان از شرایط بانوان خبر نداشته از این به بعد توجه  بسیار بیشتری به بانوان داشته باشد چون فوتبال و فوتسال بانوان واقعاً نیاز به حمایت دارد. از رئیس جدید فدراسیون نیز همین انتظار را داریم چون در چهار، پنج سال اخیر انگار فوتبال و فوتسال بانوان به نقطه‌ کوری پرتاب شده بود که اصلاً دیده نمی‌شد. بنابراین امیدوارم این تغییرات جدید فقط در حد حرف نباشد و 4 سال دیگر بگوییم چه خوب شد که این افراد برای مدیریت فدراسیون انتخاب شدند.

انتهای پیام/165/ف

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار