کد خبر: ۱۵۶۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
استاندار اصفهان خبر داد:
استاندار اصفهان گفت: تاکنون ۱۷ مبتلا به کرونای انگلیسی در اصفهان شناسایی شدند، از این رو رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی یک ضرورت است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس رضایی در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان افزود: برخی در داخل قصد دارند بین دولت و مردم اختلاف بیندازند، اما باید بدانند همه در یک کشتی نشسته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه کرونا هنوز تمام نشده اشت، تصریح کرد: تاکنون ۱۷ مبتلا به کرونای انگلیسی در اصفهان شناسایی شدند و این ویروس جهش یافته در حال چرخش است از این رو رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی یک ضرورت است.

وی ادامه داد: برغم تمام مشکلات طی یکسال گذشته و با شیوع کرونا روزهای بسیار سختی را سپری کردیم.

رضایی به انتخابات ۱۴۰۰ اشاره و بیان کرد: شهرداران، فرمانداران و بخشداران به لحاظ سیاسی و گرایش‌ها در امر انتخابات دخالت نکنند.

وی با بیان اینکه شهرداران باید خلاقیت و نوآوری داشته باشند، افزود: شهرداران باید نسبت به تکالیف مالیاتی به روز باشند از این رو رعایت دقیق مفاد آیین نامه مالیاتی شهرداری‌ها و فروش اموال باید براساس قوانین انجام شود.

معاون استاندار : سازمان همیاری دهیاری ها پشتوانه قوی برای شهرداری ها

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: تاکنون سعی کردیم سازمان همیاری‌ دهیاری‌ها و شهرداری‌ها را به عنوان پشتوانه قوی برای شهرداری‌ها در نظر بگیریم، چرا که یاری رساندن به شهرداری‌ها به ویژه شهرداری‌های ضعیف وظیفه سازمان همیاری‌ها و شهرداری‌هاست.

حجت الله غلامی با اشاره به اینکه باید برای سازمان همیاری‌ها درآمد پایدار ایجاد کنیم، ادامه داد: سازمان همیاری‌ها پشتوانه خوبی برای فعال سازی پروژه‌های عمرانی است.

وی اضافه کرد: خرید عمده برای مبلمان‌شهری، ماشین آلات، نوسازی ماشین آلات و خودروهای مستهلک شهرداری از اقدامات صورت گرفته بود.

به گفته وی، یکی دیگر از اقدامات در دست اجرا این است که از محل سود سازمان همیاری دهیاری‌ها و شهرداری‌های اصفهان به شهرداری‌ها کمک کنیم از این رو مصوب شد ۲۰ درصد از سود سازمان را به شهرداری‌ها اختصاص دادیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار