کد خبر: ۱۵۶۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۹
سرپرست استانداری استان ایلام گفت: امسال هیچ برنامه‌ای برای پذیرایی از مسافران نوروزی نداریم که به همراهی و همدلی مردم و مسوولان برای مهار کرونا نیازمند هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمد نوروزی امروز شنبه ۱۶ اسفند ماه در شصتمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا با عنوان این مطلب که امسال هیچ برنامه‌ای برای پذیرایی از مسافران نوروزی نداریم، تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری جهش یافته کرونا فرمانداران به دقت مسائل را رصد کنند و در این زمینه به صورت هفتگی از آنان ارزیابی به عمل خواهد آمد.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به ایام تعطیلات سال نو افزود: در این میان نیز به همراهی و همدلی مردم و مسوولان برای مهار کرونا نیازمند هستیم.

سرپرست استانداری ایلام در ادامه نسبت به ساده انگاری کرونا در ایام تعطیلات نوروزی هشدار داد و گفت: به خاطر شیوع بیماری کرونا همچون سال گذشته چادر زنی ممنوع است.

وی ادامه داد: از مردم خواهش می‌کنیم برای حفظ سلامتی خودشان امسال نیز در ایام عید از سفر صرف‌نظر کنند؛ تلاش می‌کنیم برای یک هفته دیگر مرز مسافرتی مهران بسته شود.

سرپرست استانداری ایلام تصریح کرد: سبک زندگی که مردم در یک سال گذشته در پیش گرفته‌اند، همچنان باید برای یک سال دیگر هم حفظ شود.

وی در ادامه تولید برنامه‌های متنوع توسط صدا و سیما و فضای مجازی را مورد تاکید قرار داد و گفت: فضای مجازی و صدا و سیما بایستی برای اوقات فراغت مردم و تعطیلات برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهند.

نوذری در پایان افزود: همه باید مواظبت کنیم تا در ایام پیش رو اصول بهداشتی، دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی به دقت رعایت و اجرایی شود؛ خوشبختانه با وحدت و همدلی و همراهی مردم و مسوولان ظرف ۲۴ روز گذشته هیچ مورد فوتی کرونایی در استان نداشته‌ایم.

انتهای پیام/ 970877

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار