کد خبر: ۱۵۷۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۲
رییس مجلس عنوان کرد؛
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه سال ۱۴۰۰ با رویکرد محرومیت‌زدایی، اشتغال، انضباط، شفافیت و عدالت بسته شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، محمدباقر قالیباف در پایان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، اظهار داشت: از همه نمایندگان که در این مدت به صورت شبانه‌روزی هم در کمیسیون‌های تخصصی و در هم در صحن مجلس زحمت کشیدند و بودجه را نهایی کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: نمایندگان اطمینان داشته باشند که جداول بودجه در کمیسیون تلفیق که بنده هم آنجا حضور دارم، حتماً به طور دقیق کنترل خواهد شد.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بودجه سال ۱۴۰۰ با رویکرد محرومیت‌زدایی، اشتغال، انضباط، شفافیت و عدالت بسته شد، تصریح کرد: همچنین به کالاهای اقتصادی و کشاورزی توجه ویژه شد و ارز ۴۲۰۰ تومانی به حوزه بهداشت و سلامت اختصاص یافت که باید کنترل و نظارت بیشتری بر آن شود.

قالیباف اظهار داشت: لازم است از اعضای هیئت دولت، مسئولان سازمان برنامه و بودجه، فقها و حقوقدانان شورای نگهبان، کارشناسان مرکز پژوهش‌ها و دیوان محاسبات و خبرنگاران رسانه‌های مختلف که در این مدت تلاش زیادی کردند، تقدیر و تشکر کنم.

وی بیان کرد: جلسه علنی بعدی مجلس شورای اسلامی یکشنبه (۲۴ اسفند ماه) ساعت ۷:۴۵ دقیقه و با ادامه دستور هفتگی برگزار خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار