کد خبر: ۱۵۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۳
مرحله نخست مسابقات لیگ مناطق فوتسال جوانان کشور به میزبانی کاشمر از فردا در کاشمر آغاز می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، نماینده فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران امشب در جلسه هماهنگی تیم‌های شرکت‌کننده در مرحله نخست مسابقات لیگ مناطق فوتسال جوانان کشور گفت: مسابقات لیگ مناطق فوتسال جوانان کشور با حضور ۲۴ تیم از نقاط مختلف کشور در چهار گروه ۶ تیمی به میزبانی شهرستان‌های کاشمر، همدان، یزد و گنبد برگزار می‌شود.

شهباز رضازاده با ابراز خرسندی از میزبانی کاشمر در این مرحله از مسابقات، افزود: خراسان رضوی در عرصه فوتسال یکی از قطب‌های کشور است و به لحاظ میزبانی و برگزاری مسابقات کشوری شاخص است.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله از مسابقات و به میزبانی کاشمر، شاهد رقابت 6 تیم از شهرستان‌های کاشمر، فردوس، گرمه، میامی، زابل و سرخس خواهیم بود، یادآور شد: با توجه به شرایط کرونایی و بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده هرروز سه مسابقه با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی فدراسیون برگزار می‌شود.

نماینده فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ابراز کرد: در مدت ۵ روز برگزاری این رقابت‌ها، درمجموع ۱۵ بازی برگزار و دو تیم برتر برای راه‌یابی به مرحله بعد مشخص می‌شوند.

رضازاده تأکید کرد: تیم‌های شرکت‌کننده قبل از انجام نخستین بازی باید نتیجه تست pcr تمامی بازیکنان را به فدراسیون ارسال کرده باشند تا اجازه بازی برای آنان داده شود.

رئیس هیأت فوتبال کاشمر نیز ضمن خیرمقدم به مربیان، سرپرستان و بازیکنان تیم‌های شرکت‌کننده در این مرحله از مسابقات گفت: تمام تلاش خود را برای میزبانی شایسته و فراهم کردن شرایط برای انجام این دوره  از مسابقات به کار بسته‌ایم.

سعید مسافر تأکید کرد: با توجه به شرایط کرونایی، تمام تمهیدات بهداشتی برای ورزشکاران اندیشیده شده است.

گفتنی است مرحله نخست مسابقات لیگ مناطق فوتسال جوانان کشور از ۱۶ اسفند تا ۲۰ اسفند در سالن ورزشی انقلاب کاشمر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار