کد خبر: ۱۵۷۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار با اشاره به فعالیت 234 هیئت مذهبی در این شهرستان گفت: هیئت‌های مذهبی نقش تعیین کننده‌ای در انتقال معارف اسلامی دارند و به همین دلیل هیئات مذهبی مهمترین سرمایه فرهنگی جامعه هستند.

حجت‌‌الاسلام جلیل مختاری نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سنندج اظهار داشت: شهرستان بیجار با داشتن ۲۳۴ هیئت مذهبی سطح شهرستان بیجار پیشتار در عرصه فرهنگی و دینی است و جوانان بسیاری مشغول ارائه خدمات دین و مذهبی در این هیئت‌ها هستند.

وی افزود: هیئت‌های مذهبی نقش تعیین کننده‌ای در انتقال معارف اسلامی، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و نشر فرهنگ انقلابی دارند،به همین دلیل هیئات مذهبی را می‌توان مهمترین سرمایه فرهنگی جامعه دانست.

وی با اشاره به اینکه هیئات مذهبی نقش عمده‌ای در تبیین فرهنگ عاشورا دارند، افزود: با گذشت زمان و استقبال و تاثیر گذاری فرهنگ عاشورا در جامعه بیش از پیش احساس می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار با اشاره به فعالیت هیئات مذهبی این شهرستان در مناسبت‌های مختلف ایام سال گفت: هیئات مذهبی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نقش موثری ایفا می‌کنند.

حجت‌الاسلام مختاری نیا اعلام کرد: هیات‌های مذهبی نقش مؤثری در پیشبرد اهداف دارند و با نظارت اداره تبلیغات اسلامی برنامه‌های مناسبتی را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه شورای هیئت‌های مذهبی، مهمترین وظیفه شورا را شناسایی و سامان‌دهی هیئت‌های مذهبی و همچنین شناخت آسیب‌ها و مشکلات و تلاش در جهت رفع معضلات برشمرد و گفت: باید از تمامی ظرفیت های در اختیار هیئت های مذهبی در شهرستان بیجار به خوبی استفاده شود.

انتهای پیام/2330/72

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار