کد خبر: ۱۵۷۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمان خبر داد؛
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌کرمان گفت: در ایام درخت کاری و انجام این سنت حسنه در 17 یادمان شهدای گمنام در شهرستان کرمان یک هزار و 700 نهال کاشت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ «محمود مهدوی‌فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌کرمان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد درختکاری که فرمودند «کاشتن درخت و نشاندن نهال از جمله‌ی حسناتی است که در شرع مقدس اسلام بر آن تأکید شده است»، اظهار داشت: تعداد یک هزار و 700 نهال در ایام و فصل درخت کاری در 17 یادمان شهدای گمنام در شهرستان کرمان، توسط هیات امنای و مسئولان شهرهای کرمان در حال کاشت است.

وی عنوان کرد: یادمان‌های شهدای گمنام مامن آرامش و انجام فعالیت‌‎های فرهنگی برای عموم مردم محسوب می‌شود، بنابراین در جهت فضاسازی و ساخت یک محیط  آرام برای زائراین و علاقمندان این حوزه باید کوشا باشیم.

کاشت 1700نهال درخت در یادمانهای شهدای گمنام کرمان

مهدوی‌فرد گفت: این نهال ها از درخت ثمری و میوه از جمله پرتقال، نارنج، لیمو و زیتون هستند و کاشت نهال در یادمان شهدای گمنام سراسر استان نیز در دستور کار است که بسیار کار ارزشمند و ماندگاری است.

کاشت 1700نهال درخت در یادمانهای شهدای گمنام کرمان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کرمان تصریح کرد: این حرکت بزرگ به همت بنیاد علوی و همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار