کد خبر: ۱۵۷۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات هستیم و انتخابات از شاخصه های انقلاب و انرژی بخش به انقلاب و نظام ما محسوب می شود، باید بتوانیم به درستی ضمن فراهم کردن حضور حداکثری مردم، آن را بدون کوچک ترین حاشیه ای برگزار کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛آیت الله سید نصیر حسینی ظهر امروز در نشست سرپرست فرمانداری شهرستان بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، ضمن تبریک مسئولیت و تمجید از فعالیت های انجام گرفته توسط فرماندار سابق شهرستان، اظهار کرد: مسئولیت در جمهوری اسلامی فرصتی برای خدمت به مردم، عبادتی در مسیر نظام و انقلاب، مردم اسلامی و مکتب تشیع است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کشور و نظام ما در یک شرایط خاص با آرمان های بلند و جهانی و دشمنانی ویژه روبرو است، گفت: ملت، آرمان ها و دشمنان ما هیچ کدام عادی نیستند و نمی توانیم در این شرایط عادی باشیم؛ زیرا ما نظام برجسته ای داریم و باید به طور جدی تلاش و برنامه ریزی داشته باشیم.

وی فرمانداری در مرکز استان را نسبت به سایر فرمانداری ها مهم تر دانست و ادامه داد: در مرکز استان باید مدیریت، برنامه ریزی و سازماندهی در حوزه های شهری و روستایی بیشتر از سایر مناطق وجود داشته باشد تا بتواند به عنوان الگو برای سایر شهرستان ها مطرح باشد.

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: اگر در مرکز استان بهم ریختگی وجود داشته باشد، در سایر شهرستان ها نیز شاهد نظم، انظباط و برنامه نخواهیم بود.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: هرچند استانداری و ادارات کل در مرکز استان واقع شده اند، ولی مسائل فرهنگی، اجتماعی، شهری و روستایی شهرستان نباید مغفول بماند.

وی اظهار کرد: چند اداره وجود دارد که اداره کل دارند ولی مدیریت شهرستانی ندارند و باید پیگیری کرد تا فعالیت ها به صورت مطلوب در سطح شهرستان انجام شوند.

آیت الله حسینی تاکید کرد: فرمانداری بحث برخی ادارات شهرستانی و راه اندازی آنها را در دستور کار داشته باشد و مسائل فرهنگی، نقشه جامعه شهری، زیربنایی و ... را در دستور کار داشته باشد.

وی ضمن آرزوی توفیق برای سرپرست فرمانداری شهرستان بویراحمد، گفت: با توجه به ظرفیت کشاورزی، دامداری، وجود شهرک های صنعتی و ... باید ارزیابی و آسیب شناسی لازم صورت گیرد و تصمیم های لازم برای اشتغال و تولید مرکز استان اتخاذ شود.

مجید احمدی نیز در این دیدار، گفت: یکی از مشکلات ما در زمینه ادارات شهرستانی است که در نشست های شورای اداری نیز برخی ادارات مدیر شهرستانی جهت حضور در نشست ها ندارند و پیگیر آن خواهیم بود که یک مدیر شهرستانی یا نماینده در چارت سازمانی تعریف شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویراحمد به ساختار شهری و طرح تفضیلی اشاره و اظهار کرد: قبل از اینکه در حوزه فرمانداری مشغول شوم در حوزه امنیتی فعالیت داشتم و بافت شهری شهر یاسوج یکی از مشکلات بوده و کارهای بسیار خوبی انجام شده که به هیئت دولت رفته و امیدواریم به زودی نتیجه آن اعلام شود.

وی یادآور شد: همه ما خدمتگزار نظام هستیم و امیدواریم به عنوان خدمتگزار مردم در عمل بتوانیم این نوکری را ثابت کنیم.

احمدی گفت: ما با این نیت کار را آغاز کردیم و از نماینده ولی فقیه انتظار حمایت معنوی را داریم تا مواردی که مدنظر امام جمعه مرکز استان باشد را در راستای انجام وظایف مدنظر قرار دهیم.

 

برچسب ها: انتخابات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار