کد خبر: ۱۵۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: با اقدامات انجام شده و همکاری کارفرمایان میزان تعدیل نیرو در واحدهای کارگری استان قزوین در سال جاری کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی روز یکشنبه در  جلسه کمیسیون امنیت کارگری استان اظهارداشت: قزوین از مناطق صنعتی است لذا توجه به مشکلات کارگران آن یک اولویت برای مسئولان استان محسوب می شود.

وی افزود: رسیدگی به امورکارگری و حل چالش های کارفرمایان و کارگران در دستور کار مسئولان استان قرار دارد و با تعامل همه جانبه تلاش کرده ایم در رفع موانع تولید گره گشا باشیم.

حبیبی تصریح کرد: یکی از چالش های حوزه کارگری پرداخت مطالبات واحدهایی است که با موانعی در تولید مواجه شده اند که در این راستا با اقدامات صورت گرفته امیدواریم مطالبات کارگران واحدهای صنعتی و شهرداری ها تا پایان امسال پرداخت شود.

وی گفت: در روزهای پایانی سال از کارفرمایان درخواست می کنیم به مطالبات کارگران اهمیت داده و با پرداخت آن زمینه جلب رضایت جامعه کارگری را مهیا کنند.

حبیبی تصریح کرد: همه وظیفه داریم در حل مشکلات جامعه کارگری جدی باشیم و تلاش کنیم تا به مطالبات تلاشگران عرصه تولید که از زحمتکش ترین افراد هستند پاسخ داده شود. 

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین ادامه داد: خوشبختانه امسال تعدیل نیرو در واحدهای تولیدی و صنعتی استان در مقایسه با سال گذشته کاهش یافته که در شرایط کرونا این موضوع بسیار اهمیت دارد.

وی اظهارامیدواری کرد با گشایش هایی که در امور مالی و اعتباری ایجاد می شود در سال آینده وضعیت معیشت کارگران از شرایط بهتری برخوردار شود.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار