کد خبر: ۱۵۷۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۰
میلاد فخرالدینی مدافع راست تیم فوتبال تراکتور اعتقاد دارد، این تیم برای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر فقط نباید چشم به توقف دیگر مدعیان داشته باشد.

میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی تیمش برابر نساجی اظهار داشت: ما به این پیروزی خانگی نیاز مبرمی داشتیم و خوشبختانه به هدف‌مان رسیدیم. نساجی هم تیم خوبی است و جلوی ما خوب بازی کرد. البته آنها در نیم‌فصل اول زیاد امتیاز از دست دادند و حالا حضور در پایین جدول باعث شده است تا بازیکنان نساجی از لحاظ روحی و روانی شرایط ایده‌آلی نداشته باشند. این تیم بازیکنان خوبی دارند، ولی طبیعتاً کارشان برای جدا شدن از پایین جدول سخت است.

وی درباره نتایج خوب تیم‌هایی مثل پرسپولیس و سپاهان و اینکه آیا کار تراکتور برای قهرمان شدن سخت نیست هم گفت: این درست است که الان با سپاهان و پرسپولیس فاصله داریم، ولی این فاصله زیاد نیست. اگر آنها در دو بازی امتیاز از دست بدهند ما هم می‌توانیم با دو سه برد پیاپی خودمان را به بالای جدول نزدیک کنیم. البته برای قهرمان شدن در لیگ برتر، فقط توقف دیگر مدعیان کافی نیست. آنها باید امتیاز از دست بدهند، اما مهم این است که ما بازی‌های‌مان را ببریم. تراکتور به اندازه کافی امتیاز از دست داده است و دیگر حق نداریم ساده امتیاز از دست بدهیم.

فخرالدینی همچنین در مورد شروع مسابقات جام حذفی خاطرنشان کرد: ما در گام اول با نماینده ماهشهر بازی داریم. بازی کردن با این تیم‌ها سخت‌تر از تقابل با تیم‌های لیگ برتری است. ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم و می‌خواهیم از این عنوان دفاع کنیم. امیدوارم اولین گام را محکم برداریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: تراکتور تبریز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار