کد خبر: ۱۵۷۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی شکایت خانمی مبنی بر انتشار تصاویر خانوادگی و شخصیِ وی در شبکه‌های اجتماعی و ارسال مطالب توهین و تهدید آمیز از طرف فردی ناشناس، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، "سرهنگ روح الله شهبازی پور" افزود: با اقدامات فنی و تخصصی پلیس، مشخص شد فردی ناشناس با شماره‌های مختلف در شبکه اجتماعی واتساپ تصاویر خصوصی شاکیه را برای دیگران ارسال کرده است.
وی تصریح کرد: با انجام شگردهای خاص پلیس، متهم که عروسِ خانواده شاکیه بود، شناسایی و دستگیر شد.
رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: افراد در فضای مجازی در خصوص انتشار اسناد و تصاویر شخصی که در اختیار دیگران قرار می‌دهند حساسیت بیشتری داشته باشند و تصاویر و فیلم‌های شخصی خود را به اشتراک نگذارند.
سرهنگ شهبازی‌پور تاکید کرد: رعایت اخلاق در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی یکی از ضروریات است که کاربران باید به آن پایبند باشند، چرا که رعایت نکردن اخلاق در این فضا موجب هرج و مرج و ناهنجاری‌های فراوان می‌شود.
وی از شهروندان خواست: هشدارهای پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

47231

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار