کد خبر: ۱۵۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
۲۰۶ تیپ ۲ وارد کانال ۱۸۰ میلیون تومانی شد
بازار خودرو از آغاز هفته جاری تحت تاثیر ریزش نرخ ارز و کاهش معاملات وارد فاز ریزشی شد و این ریزش قیمت ها امروز نیز در این بازار ادامه داشته است به طوری که ۲۰۶ تیپ ۲ از ۱۹۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۱۸۸ میلیون تومان رسیده است.

تداوم ریزش قیمت ها در بازار خودرو

بازار خودرو از آغاز هفته جاری تحت تاثیر  ریزش نرخ ارز و کاهش معاملات وارد فاز ریزشی شد و این ریزش قیمت ها امروز نیز در این بازار ادامه داشته است به طوری که ۲۰۶ تیپ ۲ از ۱۹۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۱۸۸ میلیون تومان رسیده است.

نگارعلی_ بازار خودرو از آغاز هفته جاری تحت تاثیر تداوم ریزش نرخ ارز و کاهش حجم معاملات در این بازار وارد فاز ریزشی شد و این ریزش قیمت ها در برخی از انواع مدل های خودرو مثل دنا پلاس توربو و یا انواع خودروهای پژو چشمگیر بوده است و در برخی از انواع مدل های خودرو مثل خودروهای تیبا ناچیز بوده است.

در طول هفته اما روند ریزشی قیمت خودرو متوقف نشده است و انواع مدل های خودرو پژو در طول ۲۴ ساعت گذشته به ریزش پرشتاب خود ادامه دادند؛ این ریزش قیمت ها در خودروها پژو به گونه ای بوده است که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از ۱۹۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۸۸ میلیون تومان رسیده است و یا پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز در حالی امروز ۲۵۲ میلیون تومان قیمت خورده است که این خودرو در روز گذشته ۲۵۷ میلیون تومان قیمت داشته است و خودرو پژو ۲۰۷ اتوماتیک نیز از ۴۰۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است و پژو پارس سال نیز از روز گذشته تاکنون ۴ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو امروز به ۲۰۹ میلیون تومان رسیده است.

در بین انواع خودروهای پراید اما طی ۲۴ ساعت گذشته نسبتا ثبات قیمت برقرار بوده است به طوری که پراید ۱۱۱ از روز گذشته تاکنون بر روی ۱۲۷ میلیون تومان ثابت مانده است و پراید ۱۳۱ و ۱۵۱ نیز در این مدت به ترتیب بر روی ۱۰۹ و ۱۰۸ میلیون تومان ثابت مانده اند؛ در این بین اما قیمت پراید ۱۳۲ طی ۲۴ ساعت اخیر ۱ میلیون تومان کاهش یافته است و این خودرو در حال حاضر به قیمت ۱۱۶ میلیون تومان رسیده است.

تیبا ۲ نیز که در این مدت بر روی ۱۳۴ میلیون تومان ثابت مانده بود امروز با کاهش ۱ میلیون تومانی به قیمت ۱۳۳ میلیون تومان رسیده است و تیبا صندوقدار نیز از ۱۲۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۲۱ میلیون تومان رسیده است و تیبا ۲ پلاس نیز امروز ۱۳۹ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین انواع خودروهای دنا نیز این کاهش قیمت ها کماکان ادامه دارد و خودرو دنا معمولی از ۲۶۹ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۶۶ میلیون تومان رسیده است و یا دنا پلاس دنده ای توروبو نیز از ۳۳۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۳۳ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای سمند نیز سمند ال ایکس ساده از ۱۸۶ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۸۴ میلیون تومان رسیده است و سمند ال ایکس ای اف ۷ نیز از ۲۰۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای مونتاژ اما که از ابتدای هفته ریزش قیمت را تجربه نکردند امروز نیز کماکان ثبات قیمتی را تجربه می کنند و به عنوان مثال خودرو سوزوکی گراند ویتارا امروز ۹۶۰ میلیون تومان قیمت خورده است و خودرو سیتروئن سی ۳ نیز امروز ۸۶۰ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت روز خودروها در جدول زیر آمده است:

 

تداوم ریزش قیمت ها در بازار خودرو/ ۲۰۶ تیپ ۲ وارد کانال ۱۸۰ میلیون تومانی شد

 

 

برچسب ها: خودرو ، قیمت ، خرید خودرو
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار