کد خبر: ۱۵۷۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
در اطراف تهران روستاها و شهرهای بسیار جذابی وجود دارد که هرکدام از محببویت بالایی برخوردار هستند. در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید تا با کردان، دیدنی های روستا و بهترین ویلاهای منطقه بیشتر آشنا شوید.

اگر به دنبال منطقه ای خوش آب و هوا و دیدنی برای سپری کردن اوقات فراغت خود هستید تا چند روز یا حتی چند ساعت به دور از روزمرگی، شلوغی و آلودگی شهر بهترین خاطرات را  برای خود رقم بزنید، در اطراف تهران روستاها و شهرهای بسیار جذابی وجود دارد که هرکدام از محببویت بالایی برخوردار هستند. در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید تا با کردان، دیدنی های روستا و بهترین ویلاهای منطقه بیشتر آشنا شوید.

اجاره ویلا در کردان از سایت لوکس ویلا

کردان و تاریخچه این روستای ییلاقی و سرسبز

کردان روستایی ییلاقی در غرب تهران و شمال غرب کرج است که به لطف طبیعت و تنوعی از ویلاهای دیدنی، در میان مردم از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. پایتخت نشین ها همواره برای اینکه از شهر تهران به کردان برسند، میانگین یک ساعت در راه هستند اما در روزهای آخر هفته و  تعطیلات چند روزه که شاهد ترافیک های سنگینی در مسیر تهران به کردان هستیم، این زمان یک ساعته گاه به بیش از 2 ساعت نیز می رسد.

کردان در گذشته های دور، چندان مورد اهمیت قرار نداشت و در میان مردم نیز به خوبی شناخته نشده بود اما بعد از اینکه پایتخت نشین ها با این منطقه خوش آب و هوا و دیدنی برای سپری کردن اوقات فرغات خود بیشتر آشنا شدند، یکی از بزرگترین دغدغه های آن ها پیدا کردن ویلایی مناسب و خوش قیمت برای اقامت بود. این موضوع توجه سرمایه گذاران را به کردان جلب کرد و آن ها با ساخت و ساز انواع ویلاهای لوکس و دیدنی با امکانات جذاب تا ویلاهای عادی و ارزان قیمت، مشکل اجاره ویلا در کردان را برای گردشگران به حداقل رسانده و کردان را به یکی از محبوب ترین مناطق اطراف تهران برای سفر تبدیل کردند.

اجاره ویلا در کردان از سایت لوکس ویلا

 

اجاره ویلا در کردان و نگاهی به انواع  ویلاها در این روستا

همواره یکی از بزرگترین دغدغه های گردشگران در سفر  به این روستای دیدنی، اجاره ویلا در کردان است چراکه با توجه به تنوع بالا انواع ویلاها در کردان، همواره تقاضا برای اجاره ویلا بالا بوده و ممکن است در صورت دیر اقدام کردن، بهترین ویلا متناسب با بودجه و سلیقه را نتوان انتخاب کرد.

همانطور که میدانیم، نرخ اجاره روزانه ویلا در کردان از اهمیت بالایی در میان مردم برخوردار بوده و گردشگران همواره به دنبال ویلاهایی با امکانات مطلوب و در کنار آن، قیمت مناسب هستند و برخی نیز میخواهند کمترین هزینه ممکن را برای اقامت پرداخت کرده و از آب و هوا و طبیعت کردان نهایت لذت را ببرند. اگر شما هم جزء این دسته از گردشگران هستید، می توانید به سراغ اجاره سوئیت در کردان رفته و میان تنوعی از سوئیت های مختلف، بهترین را انتخاب کنید اما در نظر داشته باشید تعداد سوئیت های ارزان قیمت کردان محدود می باشد و به دلیل قیمت پایین، از محبوبیت بالایی نیز برخوردار هستند.

اجاره ویلا استخردار در کردان و نکاتی که باید بدانید

محبوب ترین ویلاهای کردان را ویلاهای دارای استخرهای سرپوشیده و یا روباز تشکیل می دهند. به لطف تقاضای بالا برای اجاره ویلا استخردار در کردان، اکثر سرمایه گذاران ترجیح داده اند تا ویلاهای خود را مجهز به استخر کرده و تنوع این دسته از اقامتگاه ها در کردان بسیار بالا می باشد. اما با اینکه تنوع بالا است، برای اینکه بتوانید بهترین ویلای استخردار مورد نظر را در کردان انتخاب کنید، همواره پیشنهاد می شود از یک هفته قبل از تاریخ سفر نسبت به رزرو ویلای استخردار اقدام کنید

همانطور که میدانیم، کردان منطقه ای ییلاقی است و  همواره تابستان های خنک و زمستان های بسیار سردی بر منطقه حاکم می باشد. در 6 ماه اول سال که کردان آب و هوای خنک و دلنشینی زیر آفتاب سوزان دارد، ویلاهای استخردار بسیار پرطرفدار هستند و گردشگران هزینه های قابل توجهی را برای اجاره روزانه این دسته از اقامتگاه ها پرداخت می کنند. اما با فرا رسیدن فصل پاییز تا اواخر زمستان، کردان سردترین روزهای خود را سپری می کند و شرایط ویلاهای استخردار تغییر خواهند یافت.

در 6 ماه دوم سال، آب ویلاهای استخردار تخلیه شده و آبگرم جایگزین می شود تا گردشگران با اجاره ویلا کردان استخر آبگرم، لحظات شیرینی را در هوای سرد کردان سپری کنند و شاید برایتان جالب باشد بدانید طبق نظر گردشگران، ویلاهای استخر آبگرم بخصوص استخرهای سرپوشیده در 6 ماه دوم سال بسیار لذت بخش هستند. یکی از نکاتی که در خصوص اجاره ویلا استخر آبگرم در کردان باید بدانید این است همواره تقاضا برای اجاره این دسته از اقامتگاه ها در روزهای سرد کردان بالا می باشد و از طرفی، تعداد محدودی از ویلاها بنا به دلایل مختلفی، استخرهای خود را غیرفعال می کنند لذا به لطف این موضوع، شاهد افزایش نرخ اجاره روزانه این دسته از اقامتگاه ها در کردان هستیم.

اجاره ویلا در کردان از سایت لوکس ویلا

 

از دیدنی های کردان غافل نشوید

با اینکه کردان را با ویلاهای استخردار و لوکسش میشناسند اما در این روستا جاذبه های دیدنی مختلفی وجود دارد که بازدید از آن ها خالی از لطف نیست. یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری کردان که در میان بومی ها نیز از ارزش و اهمیت بالایی هم برخودار می باشد، برج مقبره است. این برج درواقع آرامگاه امامزاده حسین بوده و در شمال کردان قرار دارد. همچنین اگر هم میخواهید به طبیعت گردی بپردازید، رود کردان، کوه کهار و دهکده آرامش از جمله بهترین مناطق دیدنی روستا به شمار می روند.

در صورتی که به دنبال هیجان بیشتر هستید، پیشنهاد می کنیم به شمال کردان مراجعه کرده و وارد سایت پروازی کردان شوید چراکه در این سایت پروازی، تفریحات هیجان انگیزی همچون چتر سواری، پاراگلایدینگ و غیره ارائه می شود اما در نظر داشته باشید می بایست زمانی مراجعه کنید که کردان از شرایط جوی مساعدی برخوردار است.

در آخر لوکس ویلا به عنوان مرجع تخصصی اجاره ویلا در کردان و سایر شهرهای ایران، تنوع بالایی را از انواع ویلاها در کردان در نظر گرفته و  گردشگران می توانند بدون واسط و با بهترین قیمت، ویلای مورد نظر را از طریق کارشناسان سایت رزرو کرده و خاطرات خوشی را از سفر به این روستای خوش آب و هوا برای خود رقم بزنند.

برچسب ها: رپرتاژ ، ویلا ، کردان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار