کد خبر: ۱۵۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
مهدی فضائلی روایت جالبی را مطرح کرد که مدتی قبل یکی از دوستان حضرت آقا تعدادی ماسک از یکی از کشورهای اروپایی برای ایشان هدیه آورده بود اما رهبری حاضر به استفاده از آنها نشدند.

چرا رهبر انقلاب ماسک هایی که برایشان هدیه آوردند را استفاده نکردند؟

عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای نوشت: سال ۹۹، سال جهش تولید بود و حمایت از «تولید داخلی» و «کالای ایرانی» لازمه تحقق جهش تولید است. رهبر انقلاب به‌طور جدی خود عامل به این مساله هستند.

به گزارش ایسنا، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای در توییتر نوشت:

 «مدتی قبل یکی از دوستان رهبر انقلاب تعدادی ماسک از یکی از کشورهای اروپایی برای ایشان هدیه آورده بود. اما ایشان به دلیل خارجی بودن، نه خود حاضر شدند از این ماسک‌ها استفاده کنند و نه حتی خانواده. ایشان و اعضای خانواده از ماسک ایرانی استفاده می‌کنند و این ماسک‌ها را به جایی اهدا کردند.

تمام پوشاک رهبر انقلاب نیز تولید کشور ایران است. تا چند سال قبل پارچه عمامه در ایران تولید نمی‌شد و وارداتی بود، اما به محض اطلاع حضرت آقا از تولید این پارچه در داخل کشور، دیگر از پارچه وارداتی استفاده نکردند و پارچه ایرانی را استفاده می‌کنند. سال ۹۹، سال جهش تولید بود و حمایت از «تولید داخلی» و «کالای ایرانی» لازمه تحقق جهش تولید است. رهبر انقلاب به‌طور جدی خود عامل به این مساله هستند.»

برچسب ها: رهبری ، ماسک خارجی ، پوشاک
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار