کد خبر: ۱۵۷۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
آنلاین بودن انجام معاملات در بازار سرمایه و نیاز به استفاده از اینترنتی با سرعت بالا و ثبت درخواست‌ها در کمترین زمان، باعث شده تا معامله‌گران به دنبال بهترین راه حل برای افزایش سرعت ثبت درخواست خرید یا فروش سهام و ارسال درخواست خود در کمترین زمان به کارگزاری‌ها باشند، تا بهترین رتبه را در صف‌های معاملات سهام به دست آورند.

سرور اختصاصی آسیاتک، ویژه بورس

حجم معاملات بازار سرمایه در سال‌های اخیر نسبت به گذشته بسیار بالا رفت و رقابت معامله‌گران برای دستیابی به جایگاه‌ها و رتبه‎های بالا در صف خرید و فروش سهام، بیشتر شده است. آنلاین بودن انجام معاملات در بازار سرمایه و نیاز به استفاده از اینترنتی با سرعت بالا و ثبت درخواست‌ها در کمترین زمان، باعث شده تا معامله‌گران به دنبال  بهترین راه حل برای افزایش سرعت ثبت درخواست خرید یا فروش سهام و ارسال درخواست خود در کمترین زمان به کارگزاری‌ها باشند، تا بهترین رتبه را در صف‌های معاملات سهام به دست آورند. درصف های سنگین خرید یا فروش سهام هرچه زودتر سفارش گزاری خود را ثبت کنید و رتبه بهتری داشته باشید، معاملات موفق تری را خواهید داشت.

اگر شما نیز در بورس سرمایه گذاری کرده اید و به دنبال بهترین راه حل برای بهره گیری از سرعت بالا در سرخطی زدن و کسب سود از طریق خرید عرضه اولیه سهم هستید، با ما همراه باشید.

 

ویژگی های سرور اختصاصی بورسی

در بازار آنلاین سرمایه نیاز دارید تا از اینترنتی با سرعت بالا و پینگ پایین استفاده کنید .برای دسترسی به این امکانات، استفاده از سرورهای اختصاصی بورسی آسیاتک بهترین راه حل است. سرورها در واقع کامپیوترهایی هستند که در دیتاسنترها نگهداری می‌شود و به اینترنتی بسیار پرسرعت و پایدار متصل هستند. منظور از اینترنت پرسرعت اینترنت های ۱۶مگ یا ۴۰ مگ خانگی نیست. سرورهای اختصاصی بورس آسیاتک به پهنای باندی با میانگین 6/1گیگابایت متصل هستند. یعنی سرعتی بالغ بر ۴۰ برابر بیشتر از بهترین سرعت اینترنت خانگی!

اما سرعت تنها فاکتور مهم برای قرار گرفتن در رتبه های بالای صف خرید یا فروش سهام نیست. برای معامله در بورس باید از سروری استفاده کنید که کمترین میزان پینگ را داشته باشد. سرورهای اختصاصی بورسی آسیاتک پینگی در حد 1 میلی ثانیه دارد که موجب میگردد ثبت سفارش شما با کمترین میزان تاخیر و در نزدیکترین شرایط به کارگزاری‌ها انجام گیرد.

در سریع ‌ترین زمان به سرور خود دسترسی پیدا کنید

علاوه بر مزایای ذکر شد، مزیت اصلی سرورهای اختصاصی بورسی آسیاتک، دسترسی آسان و سریع به منابع است. تحویل سرورهای اختصاصی به صورت آنی انجام می پذیرد. یعنی از زمان تصمیم برای خرید و تحویل سرور تنها به اندازه  6 کلیک زمان نیاز خواهید داشت.  دسترسی و استفاده از منابع  نیز به راحتی و با استفاده از موبایل، تبلت یا سیستم‌کامپیوتر امکان‌پذیر است. پس هم در سریعترین زمان به سرویس خود دسترسی خواهید داشت و هم راحت‌ترین امکانات دسترسی برای شما مهیا است.

 سرور اختصاصی بورس یا سرور مجازی؟

مهمترین و اصلی‌ترین تفاوت سرورهای اختصاصی و مجازی (اشتراکی)، دسترسی شما به منابع است. در سرورهای مجازی دسترسی به منابع محدود است. در این نوع خدمات، منابع یک سرور اختصاصی بین چند کاربر تقسیم می‌شود. اما در سروراختصاصی تمامی منابع به‌طور انحصاری دراختیار شما است. پس قطعا سرعت و پهنای باندِ پورت شبکه‌ها در سرورهای مجازی، پایین از سروراختصاصی است. همین محدودیت ممکن است نیاز اصلی شما به استفاده از سرور و سرعت مورد نیاز برای انجام معاملات سهام را تامین نکند. 

شرکت انتقال داده های آسیاتک برترین اپراتور خدمات ارتباطی ثابت ایران با دارا بودن بزرگترین و به روزترین دیتاسنتر محتوایی کشور وهمچنین بهره‌بردار انحصاری فضای دیتا و مخابرات مجموعه برج میلاد تهران می باشد. آسیاتک با میزبانی از سرورهای  شرکت‌های بزرگ و مطرح در فضای مرکزداده خود، بزرگترین و قابل اعتماد ترین ارائه دهنده خدمات دیتاسنتر در کشور  است.

در طرح ویژه فروش سرورهای بورسی آسیاتک، این امکان برای معامله گران و فعالان بازار بورس فراهم گشته تا سرور بورسی مطمئن و قابل اطمینان جهت انجام معاملات خود را با 10%تخفیف بیشتر (10%+10%) و به مدت محدود تهیه نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره از کارشناسان ما با شماره تلفن 1544 یا 9101000 داخلی 1470 تماس حاصل نموده یا نسبت به ارسال مشخصات خود از طریق این صفحه اقدام نمایید.

برچسب ها: بورس ، اسیاتک ، سرور
نام:
ایمیل:
* نظر: