کد خبر: ۱۵۷۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۶
رئیس سازمان بورس گفت: افرادی که سهام عدالت یک میلیون تومان دارند تقریبا ۴۰۰ هزار تومان سود پرداخت خواهد شد.

سود برگه‌های یک میلیون تومانی سهام عدالت اعلام شد

رئیس سازمان بورس گفت: افرادی که سهام عدالت یک میلیون تومان دارند تقریبا ۴۰۰ هزار تومان سود پرداخت خواهد شد.

میزان سود سهام عدالت کسانی که برگ ۵۰۰ هزار تومانی دارند نیز در محدوده ۲۰۰هزار تومان تعیین شده است.

وی با اشاره به میزان سود سهام عدالت افراد گفت: سود چه برای کسانی که روش مستقیم و چه برای افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کردند، اگر نفروخته باشند تقریبا ٢٠٠هزار تومان محقق می‌شود و سودی که شرکت‌های سرمایه گذاری تصمیم گرفتند به سهامداران خود بدهند ٢٠٠هزار تومان است.

وی درباره توزیع سود سهام عدالت بین سهامداران توضیح داد: تقسیم سود توسط شرکت ها به پایان رسیده و شرکت های تقسیم سود را تا پایان سال در وجه سپرده گذاری مرکزی  پرداخت می کنند و آن بخشی از ۲۰۰ هزار تومان که تا پایان سال نهایی شد توزیع خواهد شود.

در همین رابطه مدیر سیستم‌های تسویه و پرداخت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: حدود ۱۳۰ شرکت بورسی و فرابورسی سود سالانه خود را از طریق سجام واریز کردند.

 حسین قشمی گفت: در حال حاضر حدود ۱۳۰ شرکت بورسی و فرابورسی سود سالانه خود را از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان، (سجام) در سال جاری واریز کردند.

مدیر سیستم‌های تسویه و پرداخت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی افزود: در حالی که سال‌های قبل ۱۰ تا ۱۵ درصد سهامداران خرد به سود سالانه سهام دسترسی پیدا می‌کردند، امسال با سامانه سجام، ۹۵ درصد سهامداران خرد سود سالانه خود را گرفتند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار