کد خبر: ۱۵۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
این شرکت برحسب رویکرد مشتری ­‌مدارانه و تلاش در راستای رعایت امنیت اطلاعات و حقوق مشتریان خود، در اسفند ماه 1399موفق به تمدید گواهینامه ISO27001، سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) از شرکت مرزبان کیفیت تحت اعتبار افتا شد که این ممیزی به مدت 3 روز به طول انجامید.

آسیاتک موفق به تمدید گواهینامه سیستم امنیت اطلاعات از افتا شد

آسیاتک موفق به تمدید گواهینامه سیستم امنیت اطلاعات از افتا شد.

به گزارش روابط عمومی آسیاتک ، این شرکت برحسب رویکرد مشتری ­‌مدارانه و تلاش در راستای رعایت امنیت اطلاعات و حقوق مشتریان خود، در اسفند ماه 1399موفق به تمدید گواهینامه ISO27001، سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) از شرکت مرزبان کیفیت تحت اعتبار افتا شد که این ممیزی به مدت 3 روز به طول انجامید.
سیستم مدیریت امنیت اطلاعات، با افزایش اعتماد و اطمینان به مشتریان این اطمینان را می دهد که اطلاعات فرد به بهترین نحو حفاظت شده، همچنین رویکرد پیاده ‌سازی اصول امنیت اطلاعات و دریافت گواهینامه مرکز افتاISO27001، تایید دیگری بر اعتبار شرکت انتقال داده های آسیاتک در ارائه خدمات امن می باشد.

از جمله مزیت‌های به‌کارگیری این استاندارد می‌توان به شناسایی مخاطرات به صورت سیستماتیک، حفظ و ارتقای محرمانگی، یکپارچگی و دسترس پذیری اطلاعات و در نتیجه بهبود مداوم کسب و کار و ایمن سازی کلیه دارایی‌ها و سرویس‌های مرکز داده اشاره کرد.
شرکت آسیاتک با استقرار سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ، گام دیگری در جهت پیشبرد اهداف سازمانی و ارتقای امنیت شبکه‌های سیستمی و تمامی سرویس‌های ارائه شده خود برداشته است.

برچسب ها: آسیا تک ، مدیریت ، ایزو
نام:
ایمیل:
* نظر: