کد خبر: ۱۵۸۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱

 علی کریمی فیروزجایی در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت  درباره لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان،گفت: این لایحه پس از  طی مراحل قانونی و تصویب هیات دولت تقدیم مجلس شورای اسلامی شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: تصویب نهایی این لایحه در مجلس شورای اسلامی به تقویت انگیزه شغلی معلمان و افزایش راندمان فعالیت آنان منجر می‌شود.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور یادآورشد: چگونگی ارتقای معلمان بر اساس صلاحیتهای فنی ومهارتی و عملکرد رقابتی آنان در این لایحه مورد توجه قرار گرفت.

کریمی فیروزجایی از تشکیل کمیته های ارزیابی معلمان برای اجرای بهینه طرح رتبه بندی خبر داد و افزود: تمامی مزایای شغلی و ارتقا یا تنزل رتبه و زمینه سازی برای پیشرفت های کاری فرهنگیان در این لایحه لحاظ شد.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران با اشاره به نقش تاثیر گذار معلمان در عرصه پیشرفت کشور، افزود: نگاه دولت و دستگاههای حاکمیتی به توان و بازدهی کار فرهنگیان باید تولیدی باشد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: نقش معلمان در برنامه های توسعه کشور راهبردی و عملیاتی است.

کریمی فیروزجایی لزوم تلاش برای حفظ منزلت و جایگاه فرهنگیان را یادآور شد وافزود: ارتقای منزلت فرهنگیان برای توسعه و تعالی کشور ضرورت دارد.

نماینده مردم بابل با تاکید بر رسالت ذاتی دولت برای ترفیه امور رفاهی و معیشتی فرهنگیان گفت: فرهنگیان در عرصه تلاش برای توسعه علمی و بالندگی آینده سازان کشور نباید هیچگونه دغدغه معیشتی داشته باشند و این امر در اعتلای فعالیتهای آنان تاثیر گذار است./

پایان پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار