کد خبر: ۱۵۸۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹
با بررسی کارشناسان آتش نشانی مشخص شد؛
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت وقوع حادثه انفجار نارنجک در یک مغازه در نبرد جنوبی را اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١١:۵۴ دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه انفجار در یک مغازه در خیابان نبرد جنوبی خیابان اقاجانلو به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله ایستگاه ٢۴ در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسید.

وی گفت: آتش نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که حادثه در یک ساختمان دو طبقه مسکونی که یک طبقه همکف نیز دارد رخ داده است. در طبقه همکف این ساختمان یک مغازه ١٠ متری وجود داشت که در زمینه عرضه مواد دخانی فعالیت می کرد و یک زیرزمین هم داشت که آرایشگاه بود. 

ملکی افزود: انفجاری که در مغازه فروش دخانیات رخ داده بود، موجب شکسته شدن شیشه و پنجره های این ساختمان ها شده بود اما خوشبختانه این حادثه موجب آتش سوزی نشده بود و در حد همان انفجار بود. 

وی گفت: دو مرد جوانی که در این محل حضور داشتند از ناحیه چشم دچار آسیب شده بودند. متاسفانه یکی از آن ها از ناحیه هر دو چشم آسیب شدیدی دیده بود که امیدواریم وضعیتش بحرانی نباشد. 

ملکی گفت: یک دستگاه خودرو جک شاسی بلند و یک دستگاه خودرو ٢٠۶ در مقابل مغازه پارک شده بودند که خسارت هایی نیز به هر دوی آن ها وارد شده بود. 

وی گفت: طبق بررسی کارشناس و فرمانده آتش نشانی که با توجه به مشاهدات و آثار به جا مانده در محل حادثه از آثار مواد شیمیایی به جا مانده از تولید نارنجک های دست ساز صورت گرفت، نشان داد که در این محل اقدام به تولید و استفاده مواد ترقه های دست ساز می شده که انفجار آن ها باعث این حادثه شده است. 

آتش سوزی

برچسب ها: انفجار
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار