کد خبر: ۱۵۸۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۷
سود سهام عدالت به مبلغ 915299 تومانی سهام عدالت به حساب مشمولان واریز شد. کار واریز این مبلغ از صبح امروز آغاز شده و به حساب بانکی اعلام شده از سوی مشمولان سهام عدالت واریز می شود.

سود 915299 تومانی سهام عدالت واریز شد

سود سهام عدالت به مبلغ 915299 تومانی سهام عدالت به حساب مشمولان واریز شد.

پیش تر سازمان بورس و اوراق بهادار با انتشار اطلاعیه‌ای از واریز حتمی بخشی (۵۰ درصد) از سود سهام عدالت در روز پنجشنبه ( ۲۸ اسفند ۹۹) خبر داده بود.

در متن اطلاعیه سازمان بورس و وراق بهادار آمده است: بدین‌وسیله ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به استحضار مشمولان سهام عدالت می‌رساند، به موجب مصوبه ۱۲ اسفند ۹۹ شورای عالی بورس و اوراق بهادار، مقرر شده سود شرکت‌های سرمایه‌پذیر که در مجامع سال جاری تقسیم سود داشته‌اند به صورت یکجا تجمیع شده و به مشمولان سهام عدالت اعم از کسانی که روش مستقیم سهامداری را انتخاب کرده یا در روش غیرمستقیم سهامداری باقی مانده‌اند، پرداخت شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در پی مصوبه یاد شده بخشی از وجوه یاد شده با مشارکت و همکاری سازمان خصوصی‌سازی از شرکت‌های سرمایه‌پذیر دریافت شده و در مرحله نخست ۵۰ درصد از سود متعلق به هر سهامدار در هر دو روش مستقیم و غیرمستقیم در آستانه سال نو توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سهامی عام) در روز پنجشنبه (۲۸ اسفند ۹۹) در حساب بانکی اعلامی همه مشمولان در بانک مربوطه کارسازی خواهد شد و  بقیه وجه پس از دریافت آن از شرکت‌های سرمایه پذیر در مرحله دوم به همان نحو پرداخت خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار