کد خبر: ۱۵۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
وانت کانو از طراحی منحصر به فردی برخوردار است که برد آن بیش از ۳۲۱ کیلومتر است و تولید آن از سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  استارت آپ خودرویی کانو از یک کامیون برقی رونمایی کرده که جمع و جور بوده و برد آن بیش از ۳۲۱ کیلومتر است و تولید آن از سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد.

این پیکاپ با پیکربندی موتور عقب ارائه می‌شود که در حالت قبلی ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ پوند فوت گشتاور دارد. این پیکاپ قرار است در سال ۲۰۲۳ تولید شود. تا آن زمان، پیکاپ کانو در کنار چندین پیکاپ برقی دیگر رقابت خواهد کرد.

کانو، یک استارت آپ خودروی الکتریکی مستقر در کالیفرنیا، با فاش کردن این پیکاپ، مجموعه وسایل نقلیه الکتریکی آینده خود را گسترش داده است. این پیکاپ که از طرحی مشابه ون مسافربری کانو بهره می‌برد، بیش از ۳۲۱ کیلومتر برد و ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ پوند فوت گشتاور با پیکربندی موتور دوگانه ارائه خواهد داد.

پیکربندی موتور عقب نیز ارائه خواهد شد. این قدرت و دامنه، همه باید در یک وسیله نقلیه با فاصله دو محور ۱۱۲.۲ اینچی - یک اینچ کوتاه‌تر از تسلا مدل ۳ - و طول کلی ۱۸۴ اینچ قرار گیرند، که باعث می‌شود بیش از دو فوت کوتاهتر از پیکاپ فورد رنجر باشد.

رونمایی از استارت آپ خودرویی Canoo اولین وانت الکتریکی

این پیکاپ با معماری پلت فرم چند منظوره کانو سوار می‌شود و سومین وسیله نقلیه کانو خواهد بود. علاوه بر پیکاپ مسافرتی کانو، این استارت آپ از وسایل نقلیه مختلف تحویل چند منظوره نیز رونمایی کرده است.

رونمایی از استارت آپ خودرویی Canoo اولین وانت الکتریکی

پیکاپ جدید بر مدولار بودن تأکید دارد. این پیکاپ دارای میز‌های جمع شده در اطراف وسیله نقلیه، مکان‌های مختلف ذخیره سازی پنهان، و نقاط شارژ متعدد در قسمت خارجی کامیون است.

تونی آکیلا، رئیس اجرایی کانو، در ویدئویی که به بررسی ریزه کاری‌های این خودرو پرداخت و گفت :هدف ما ساخت خودرویی کاربردی و شخصی است.

رونمایی از استارت آپ خودرویی Canoo اولین وانت الکتریکی
بسته باتری موجود در پیکاپ برای تعمیر، تعویض و به روزرسانی در صورت لزوم طراحی شده است، بنابراین باتری‌های کامیون منسوخ نمی‌شوند. همچنین کانو این پیکاپ را به گونه‌ای طراحی کرده است که سیستم‌های فرمان به ترمز  وصل باشند و آن را کنترل می‌کند.

فضای داخلی پیکاپ  نشان می‌دهد که خودرویی 2 نفره است، اما آکیلا گفته است که می‌تواند برای یک تنظیم سه نفره مناسب باشد. به نظر می‌رسد اطلاعاتی از قبیل سرعت و میزان باتری در صفحه گسترده‌ای دقیقاً زیر شیشه جلو وجود دارد.

رونمایی از استارت آپ خودرویی Canoo اولین وانت الکتریکی

پیکاپ کانو از سه ماهه دوم امسال، برای پیش سفارش در دسترس خواهد بود، اما تولید آن تا سال ۲۰۲۳ آغاز نمی‌شود. تا آن زمان، این پیکاپ رقابت قابل توجهی در سراسر صنعت خواهد داشت. تنها در امسال شاهد رسیدن Rivian R۱T و GMC Hummer EV SUT به بزرگراه‌ها خواهیم بود و در سال‌های آینده حتی پیکاپ‌های برقی بیشتری نیز در راه هستند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار