کد خبر: ۱۵۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
از سوی رئیس سازمان بورس؛
به گزارش صداوسیما، محمد علی دهقان دهنوی گفت: دومین مرحله سود سهام عدالت قبل از ماه رمضان واریز می‌شود.

زمان واریز دومین مرحله سود سهام عدالت اعلام شد

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار زمان واریز دومین مرحله از سود سهام عدالت را اعلام کرد.

به گزارش صداوسیما، محمد علی دهقان دهنوی گفت: دومین مرحله سود سهام عدالت قبل از ماه رمضان واریز می‌شود.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: همه تلاش سازمان بورس برای تجمیع سود شرکت هاست، در نتیجه مرحله دوم سود سهام عدالت تا قبل از ماه رمضان و نهایت همین ماه پرداخت می‌شود.

نخستین مرحله از سود سهام عدالت آخرین روز کاری سال گذشته به حساب مشمولان واریز شد.

در همین رابطه در آخرین روزهای سال گذشته سازمان بورس و اوراق بهادار در اطلاعیه‌ای جزئیات سود سهام عدالت به ۴۳ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۶۱۸ نفر از مشمولان را منتشر کرد.

متن اطلاعیه سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص توزیع سود سهام عدالت به شرح زیر است:

به استحضار سهامداران محترم مشمول سهام عدالت می‌رساند، مرحله نخست توزیع سود سهام عدالت به میزان ۵۰ درصد از سود متعلق به هر سهام دار، در هر دو روش مستقیم و غیرمستقیم به ۴۳ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۶۱۸ نفر از سهام داران که پیشتر اطلاعات خود را در سامانه سجام ثبت کرده بودند، انجام شد.

تعداد کل مشمولان سهام عدالت ۴۹ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۷۷۵ نفر است که از این بین، بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار نفر فوت کرده اند. سود سهام این گروه، در حساب‌های آنان تا زمان تعیین تکلیف قانونی باقی خواهد ماند.

مابقی افراد، کسانی هستند که اطلاعات حساب‌های ایشان برای واریز سود سهام در دسترس نیست و آن دسته از هموطنانی که هنوز شماره حسابی را برای دریافت سود معرفی نکرده اند می‌توانند از طریق ثبت نام در سامانه سجام به نشانی www.sejam.ir شماره حساب خود را اعلام یا از طریق مراجعه به سایت www.sahamedalat.ir مشخصات حساب خود را تکمیل کنند.

از سوی دیگر با توجه به گستردگی عملیات واریز سود، پیامک‌های اطلاع رسانی توسط شبکه بانکی به تدریج برای هموطنان ارسال خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار