کد خبر: ۱۵۹۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۳
فیلم لاله به کارگردانی اسدالله نیک نژاد بانگاهی به زندگی لاله صدیق بانوی ورزشکار ایرانی و قهرمان مسابقات اتومبیل رانی ساخته شده است.

به گزارش برنا، لاله صدیق بعد از تماشای فیلم لاله گفت: به عنوان تماشاگر، از تماشای فیلم سینمایی «لاله» لذت بردم و تحت تاثیر قرار گرفتم. امیدوارم تعداد زیادی از خانواده‌ها و جوانان به دیدن این فیلم بیایند. مطمئنم پشیمان نمی‌شوند و از تماشای فیلم لذت می برند. «لاله» فیلمی تاثیرگذار و انگیزه بخش است و پیام های مثبتی برای مخاطبش دارد.

صدیق در بخش دیگری از این گفتگو افزود: فیلم به شخصیت و ماجراهایی که من تجربه کردم نزدیک است، تقریبا می‌شود گفت فیلم حدود هشتاد درصد به زندگی من شبیه است.. داستان و روایت «لاله» بی‌نظیر و موسیقی فیلم فوق‌العاده بود. آقای ایرج نوذری که نقش پدر من را بازی کرده‌اند بسیار شبیه پدرم هستند و حمایت و لطفی که پدرم به من داشت تا در مسیرم موفق باشم، در فیلم متبلور شده است.برای سینمای ایرانب ای ساخت فیلم لاله بسیار خوشحالم.

فیلم سینمایی «لاله» با بازی سارا امیری، سام قریبیان،ایرج نوذری، همایون ارشادی، محمد صادقی، میترا حجار،نیکی کریمی ،امیر علی دانایی،پیام اینالویی،نیکولاس گولک،ژوبین رهبر به کارگردانی اسدالله نیک نژاد و تهیه کنندگی پروانه پرتو و تورج منصوری ساخته شده است.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار