کد خبر: ۱۵۹۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت حادثه 24 از عصر امروز به دنبال خبر کشف جسد آزاده نامداری، از مجریان سابق صدا و سیما گمانه زنی ها درباره علت مرگ وی آغاز شده است. در شرایطی که محمد شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی پس از حضور در محل اعلام کرده بود آثار ضرب و جرح و دگرکشی (قتل) بر پیکر متوفی یافت نشده است همه شواهد از خودکشی وی حکایت دارد.

برخی منابع اعلام کردند او با مصرف قرص به زندگی اش پایان داده است و پیکرش در حالی که روی تخت خواب بود کشف شده است. در این میان یکی از پایگاههای خبری خبری را مبنی بر باردار بودن نامداری منتشر و اعلام کرد که او پسری 8 ماهه در رحم داشته است. حتی یکی از خبرنگاران نیز خبری در این خصوص در صفحه شخصی اش منتشر کرد اما یک آگاه  این خبر را تکذیب کرد. این منبع که هم اکنون در خانه نامداری حضور دارد گفت: خبرهایی که درباره باردار بودن خانم نامداری منتشر شده به هیچ وجه صحت ندارد و شایعه است.

گفتنی است چند روز قبل نامداری در آخرین پست اینستاگرامی اش همراه دخترش گندم سال نو را تبریک گفت و در حالی که یکی از دنبال کنندگانش از او درباره باردار بودن سوال پرسیده بود او این موضوع را تکذیب کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار