کد خبر: ۱۵۹۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
بازیکن اسبق استقلال امیدوار است که این تیم در سال جدید به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

به گزارش برنا؛ مهدی امیرآبادی در گفت و گوی نوروزی با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد استقلال، فضای فوتبال و ورزش در کرونا و... توضیحاتی داد که در زیر می خوانید:

- در مورد سال 1399 و اتفاقات آن صحبت می‌کنید؟

متاسفانه در این سال به خاطر شیوع کرونا ایران و اکثر کشورها درگیری های عجیب و غریبی داشتند و این اتفاق پر دامنه در تمامی عرصه های زندگی شرایط را برای همه سخت کرد. در این مدت ما هموطنان زیادی از جمله دو چهره خوب فوتبالی یعنی علی انصاریان و مهرداد میناوند را از دست دادیم که این موضوع شوک باورنکردنی برای ورزشی ها به خصوص اهالی فوتبال بود.

- ارزیابی‌تان از اتفاقاتی که در سال 99 برای استقلال رخ داد، را بیان می‌کنید؟

سال موفقی برای تیم استقلال رقم نخورد و هواداران این تیم نتوانستند شاهد اتفاقات خوبی برای استقلال باشند. این تیم تیم پرطرفدار و پرهواداری است و طبیعی است که هواداران از این تیم انتظار جام و قهرمانی داشته باشند اما اتفاقات دست به دست هم داد تا سال 99 برای استقلال و هوادارانش توفیقی رخ ندهد. ما هم به عنوان عضوی از خانواده استقلال در مواجهه با هواداران باید پاسخگو باشیم.

- پیش‌بینی‌تان از شرایط استقلال در سال جدید چیست؟ فکر می‌کنید با تغییرات اخیر تیم بتواند به روزهای اوج بازگردد؟

 به هر حال همان طور که گفتم مردم و هواداران با توجه به علاقه ای که به این تیم دارند و حمایتی که از استقلال دارند انتظارشان این است که اتفاقات خوبی برای تیم رخ بدهد. در هر صورت من امیدوارم با پایان سال 99 بدشانسی های این تیم پرطرفدار هم به پایان برسد و در سال جدید، استقلال بتواند با کسب قهرمانی و جام هواداران و استقلالی ها را خوشحال کند.

- فضای کلی فوتبال در سال99 در ایران با وجود کرونا خوب بود؟

این که لیگ و بازی ها انجام شد اتفاق خوبی بود اما درصد زیادی از شور و هیچان فوتبال به حاطر حضور هواداران و سکوهای پر از جمعیت است که متاسفانه کرونا این امتیاز مهم را در سال 99 از فوتبال ایران گرفت. به اعتقاد من حلقه مفقوده و مهم فوتبال در این سال غیبت هواداران بود که به نوعی روح فوتبال را گرفته بود.

- برای سال جدید چه آرزویی دارید؟

بدون شک اولین و مهمترین آرزو سلامتی و بازگشت آرامش به زندگی همه است و در کنار این موضوع امیدوارم استقلال هم به روزهای اوج خود بازگردد و بار دیگر شاهد قهرمانی های این تیم باشیم. 5

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار