کد خبر: ۱۵۹۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۵
مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۱۱ فروردین، در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یازدهم فروردین، در ادامه قابل مشاهده است.

سلام اگر امکان دارد به مسئولان بگوئید طرح آب رسانی با آب شیرین کن به تمامی سد‌های کم آب کشور اِعمال شود که آب شیرین به پشتِ سد‌های کم آب برسانند. دهه‌های آینده کشوری موفق خواهد بود که بیشترین تولید آب شیرین را در جهان داشته باشد که بتواند آب صادر کند به خاطر گرمای بیش از حد زمین در سال‌های آینده


سلام روزبخیر
لطفادرباره زمان اعلام نتایج مصاحبه‌های آزمون استخدامی آموزش وپرورش۹۹پیگیری بفرمایید
چرا اینقدر دیر جواب میدند. آقا ما کل کار و برنامه مون معطل همین نتایجه. خواهش می‌کنم پیگیری بفرمایید زود‌تر اعلام نتایج کنند. متشکر


سلام و وقت بخیر لطفا از مسئولین سنجش و اسکودا در مورد تاکید بر برگزاری آزمون وکالت در بیست فروردین و در این ایام شیوع شدید کرونا که ممکن است جان صد‌ها هزار نفر به غیر از داوطلبان را به خطر بیندازد را خواهشاً فورا پیگیری نمایید.


رتبه بندی یا همان افزایش حقوقی به خدمتکاران آموزش پرورش تعلق نگرفته لطفا پیگیری کنید.


سلام ما دراهواز زندگی می کنیم وچند وقتی است که روغن نیست .خواهش می کنم پیگیری کنید.


باسلام وعرض ادب خواستم بپرسم چرابه ما بسته جدیدمعیشتی کروناتعلق نگرفت طبق اعلام خودشان به کسانی که یارانه نقدی وبسته معیشتی بگیرباشند تعلق میگیرد، ولی چرا شامل من نشده باتشکر ازشما لطفا پیگیر شویدامثال من زیادند.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار