کد خبر: ۱۵۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۴
مرگ مرموز پسر جوان و اظهارات برادر دو قلو و پدرش معمای تازه‌ای مقابل تیم جنایی پایتخت قرار داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، نخستین روز فروردین مأموران کلانتری 181 وردآورد در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ مشکوک پسر 21 ساله‌ای در یکی از بیمارستان‌ها خبر دادند.

با اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس مصطفی واحدی آغاز شد. در تحقیقات از خانواده پسر جوان به‌نام ایمان، آنها مدعی شدند که پسر جوان تعادلش را از دست داده و زمین خورده اما هنگام سقوط سرش به میز کوچکی اصابت کرده و حالش بد شده است. باتوجه به وخامت حال ایمان، پدر و برادر دوقلویش او را به بیمارستان منتقل کردند که چند ساعت بعد فوت کرد.

بریدگی روی گردن

در حالی که خانواده پسر جوان چنین اظهاراتی را مطرح کردند، به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران، جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

با انجام آزمایش ها و کالبدشکافی از سوی متخصصان پزشکی قانونی، آنها اعلام کردند که دو بریدگی عمیق روی گردن پسر جوان وجود دارد که علت مرگ ایمان بوده است. طبق نظریه اولیه پزشکی قانونی، بریدگی ممکن است بر اثر چاقو یا شیشه شکسته به‌وجود آمده باشد.

آثار بریدگی روی گردن با اظهارات پدر و برادر ایمان مغایرت داشت و همین مسأله باعث شد تا به دستور بازپرس جنایی آنها بازداشت شوند. در تحقیقات بعدی که از آنها صورت گرفت، پدر ایمان گفت: همسرم به خاطر اختلافاتی که داشتیم از من جدا شد و من با دو پسر دوقلویم زندگی می‌کردم. روز حادثه، ایمان به حمام رفته بود وقتی بیرون آمد صدای زنگ خانه را شنیدیم. ایمان به سمت آیفون رفت تا در را باز کند، اما چون تازه از حمام آمده بود و پایش خیس بود روی سرامیک‌های سالن پذیرایی سر خورد. او ادامه داد: پسرم تعادلش را از دست داد و با صورت روی میز عسلی افتاد. شیشه میز عسلی شکست و گردن او را برید. او را فوراً به بیمارستان انتقال دادیم اما متأسفانه پسرم فوت کرد.

در تحقیقات میدانی، سرایدار ساختمان نیز گفت: داخل اتاقک سرایداری بودم که برادر ایمان  سراسیمه به سراغم آمد و از من کمک خواست. وقتی وارد آپارتمانشان شدم با صحنه بدی مواجه شدم. خانه پر از خون بود و شیشه میز عسلی شکسته شده بود. آنها به قدری مضطرب و نگران بودند که حتی با اورژانس هم تماس نگرفته بودند. من با اورژانس تماس گرفتم و ایمان را به بیمارستان منتقل کردیم.

باتوجه به اظهارات متناقض خانواده ایمان و احتمال وقوع قتل، بازپرس جنایی از پزشکی قانونی درخواست کرد تا مشخص شود بریدگی روی گردن پسر جوان با چاقو بوده یا  با شکسته شدن شیشه به‌وجود آمده است.

برچسب ها: مرگ مرموز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار