کد خبر: ۱۵۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
مهدی طارمی که عملکرد خوبی در این فصل برای پورتو داشت، در ۹ دیدار اخیر موفق به گلزنی برای پورتو و تیم ملی فوتبال ایران نشده است.

طارمی طلسم شد

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و پورتو در ۹ دیدار اخیر نتوانسته است گلزنی کند.

مهدی طارمی که عملکرد خوبی در این فصل برای پورتو داشت، در ۹ دیدار اخیر موفق به گلزنی برای پورتو و تیم ملی فوتبال ایران نشده است. او در یک دیدار همراه تیم ملی برابر سوریه و در ۸ دیدار اخیر برای پورتو در گلزنی ناکام بوده است. هر چند او تاثیر زیادی روی بازی تیم خود داشته و در همین بازی قبل نیز موفق به گرفتن یک پنالتی شد که اولیویرا پنالتی زن اول تیم پورتو این ضربه را به گل تبدیل کرد.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که تا یک ماه قبل مهاجم ایرانی با زدن ۹ گل در سال جدید میلادی در کنار دو ستاره بزرگ جهان قرار گرفته بود.

فدراسیون تاریخ و آمار 15 اسفندماه لیست برترین گلزنان جهان در سال جاری میلادی را به روز کرد که در آن بغداد بونجاح مهاجم السد قطر همچنان در صدر قرار داشت و مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران نیز با ۹ گل زده در کنار مهاجمانی چون کیلیان ام باپه فرانسوی و روملو لوکاکو مهاجم اینتر قرار گرفته بود. در این فهرست لیونل مسی و روبرت لواندوفسکی ۱۴ گل زده بودند و کریستیانو رونالدو ۱۰ گل. حالا اما مهدی طارمی دارد به فاصله یک ماه از نفرات بالای لیست بهترین گلزنان فاصله می گیرد.

باید دید سرخیو کونسیسائو چه تدابیری دارد تا بار دیگر مهاجم خود به روندی گلزنی برگردد. طارمی در دیدار برابر چلسی غایب است و می‌تواند در دیدار بعدی برابر تودلا و دیدار برگشت در استمفوردبریج برابر چلسی به میدان برود. 

در همین حال یوفا در ارزیابی خود از دیدار پیش روی چلسی و پورتو در لیگ قهرمانان اروپا نوشت: مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار یکی از غایب های بزرگی است که نمی تواند تیمش را همراهی کند. 

این بازیکن در دیدار قبل برابر یوونتوس از زمین بازی اخراج شد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار