کد خبر: ۱۵۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰
یکی از انواع اتصالات موجود در بازار لوله های فولادی هستند. این لوله ها از جنس فولاد ساخته شده اند. از لوله های فولادی در صنایع مختلفی استفاده می گردد.

لوله و اتصالات ساختمان انواع گوناگون دارند. خرید لوله و اتصالات توسط افراد زیادی انجام می شود. تنوع و فعالیت ها در این زمینه بسیار گسترده شده است. شما برای خرید یک نوع لوله هیچ محدودیتی ندارید. اتصالات در صنایع، ساختمان ها، پروژه های ساخت و ساز، بازسازی و غیره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. لوله های با کیفیت موجب عمر طولانی در ساختمان های مختلف می شوند. در صورت وجود کیفیت پایین خسارت های زیادی به آن ها وارد می گردد. باید قبل از خرید با انواع لوله ها آشنا شوید. این کار موجب خرید با اطمینان شما می شود. در ادامه این مقاله شما را با انواع لوله و نیز نکات مهم خرید اتصالات مختلف آشنا می شویم.

برای تهیه لوله و اتصالات به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

لوله های فولادی چگونه ساخته می شوند؟

یکی از انواع اتصالات موجود در بازار لوله های فولادی هستند. این لوله ها از جنس فولاد ساخته شده اند. از لوله های فولادی در صنایع مختلفی استفاده می گردد. این لوله ها به سه دسته گالوانیزه، سیاه و مانیسمان تقسیم بندی می شوند. لوله های گالوانیزه معمولا به رنگ نقره ای تولید می گردند. از این لوله ها برای لوله کشی آب سرد و گرم در ساختمان های مختلف بهره می گیرند. برای طول عمر بیشتر از یک لایه نوار پرایمر به دور خود استفاده می کنند. لوله های سیاه نیز به طور عمده در لوله کشی سیستم های سرمایشی مورد استفاده قرار می گیرد. این لوله ها با دو لایه پوشش ضد زنگ ساخته می شوند. این لوله ها از طول عمر بالایی برخوردار هستند. لوله های مانیسمان یکی از لوله های فولادی بدون درز به حساب می آیند. در مقابل انواع فشار، ضربه فیزیکی و غیره مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهند.  

لوله تک لایه چه مزیت های مثبتی دارد؟

یکی از انواع اتصالات موجود در بازار لوله تک لایه است. در اوایل ساخت این نوع لوله ها به رنگ سبز ساخته می شدند. به همین علت به آن ها لوله های سبز نیز می گویند. این لوله ها از پروپیلن ساخته شده اند. خصوصیات این لوله ها آن ها را از لوله های فلزی متمایز می کند. یکی از مزیت های مثبت این لوله ها انبساط طولی بالای آن ها است. لوله های تک لایه در برابر انواع شرایط جوی استحکام بالایی دارند. یکی از فایده های این لوله ها دوام زیاد در برابر انواع پوسیدگی است. این نوع لوله از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند. از مزیت های دیگر آن می توان به نصب با سرعت و راحت آن نام برد.

برای تهیه لوله و اتصالات به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

لوله کاروگیت چگونه ساخته می شود؟

لوله های کاروگیت یکی از انواع لوله های پلی اتیلن به حساب می آیند. دیواره درونی آن ها به صورت کاملا صاف و نرم ساخته شده اند. همچنین دیواره بیرونی آن ها به حالت حلقه دندانه یا دندانه دار تولید می گردند. شکل ظاهری آن ها کاربردهای زیادی دارد. دیواره داخلی لوله های کاروگیت موجب کاهش اصطکاک سیال عبوری از داخل لوله می شود. جداره حلقه خارجی این لوله ها، مقاومت آن ها را بالا می برد. در واقع این لوله ها یکی از مقاوم ترین و پرکاربردترین لوله ها برای اتصالات به شمار می روند. این لوله ها خود دارای انواع مختلفی هستند. از انواع آن ها می توان از سیمانی، بتنی، شیشه ای، چوبی، فایبرگلاس و سفالی نام برد. هر کدام از این مدل ها، کاربردهای فراوانی دارند. از این لوله ها در صنایع مختلفی مانند کشاورزی استفاده های متفاوتی می شود.

هنگام خرید اتصالات مختلف برای ساختمان چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

در زمان خرید اتصالات گوناگونی باید نکات مهمی را مد نظر خود قرار دهید. مارک ها و جنس های مختلف اتصالات سردرگمی افراد را برای خرید اتصالات مختلف افزایش می دهد. قبل از خرید باید مشورت های لازم را افراد با تجربه کسب کنید. می توان از افرادی مانند معمار، پیمانکار و لوله کش ساختمان حرفه ای بهره گرفته شود. با صحبت با لوله کش های باتجربه می توان اتصالات با کیفیتی را خریداری کرد. کیفیت را به هیچ وجه نباید فدای قیمت پایین کنید. زیرا تعمیرات لوله کشی ساختمان ها بسیار زمان بر و پرهزینه است. باید لوله هایی مرغوب و درجه یک را خریداری کرد. این نوع لوله ها تا سال های زیاد برای شما کارایی دارند.  همچنین از مراکز معتبر اتصالات مختلف را تهیه کنید. همچنین در زمان خرید باید به مواد اولیه آن دقت لازم را انجام دهید. همچنین پروسه ساخت این لوله باید تحت کنترل کيفيت بالا قرار گیرد.

برای تهیه لوله و اتصالات به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

جمع بندی

امروزه لوله و اتصالات دارای مدل ها و انواع مختلفی هستند. اتصالات و لوله های ساختمانی توسط افراد خریداری می شوند. شما برای خرید انواع لوله ها هیچ محدودیتی ندارید. یکی از انواع لوله های موجود در بازار، لوله های فولادی هستند. به صورت معمول این لوله ها از جنس فولاد ساخته شده اند. این لوله ها به سه دسته گالوانیزه، سیاه و مانیسمان تقسیم بندی می گردند. لوله های جنس گالوانیزه معمولا به رنگ نقره ای ساخته می شوند. لوله های تک لایه یکی دیگر از انواع اتصالات است. در اوایل این لوله ها به رنگ سبز ساخته شده اند. این مدل لوله ها از جنس پروپیلن تولید می گردند. این نوع لوله ها در برابر انواع شرایط جوی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. یکی دیگر از انواع اتصالات لوله های کاروگیت هستند. این نوع لوله ها موجب کاهش اصطکاک سیال عبوری از داخل لوله می شوند.  حالا با شناخت مناسبی که از انواع لوله و اتصالات ساختمان پیدا کردید باید یک مورد دیگر را نیز در نظر داشته باشید و آن هم خرید لوله و اتصالات ساختمان از یک منبع معتبر است در این راه نیازیتو شما را یاری می‌رساند. نیازیتو بزرگترین دایرکتوری مشاغل ایران است و معتبر‌ترین فروشندگان لوله و اتصالات ساختمان را به شما معرفی می‌کند. به راحتی و با چند کلیک می‌توانید بهترین‌ها را برای خود فراهم آورید.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: