کد خبر: ۱۶۰۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نتایج مرحله یک چهارم نهایی لیگ فوتبال اروپا که باعث پیروزی منچستر یونایتد، رم و ویارئال در خارج از خانه شد و اخبار ال کلاسیکو بین رئال مادرید و بارسلونا در لالیگای اسپانیا از برجسته‌ترین عناوین روزنامه‌های بین المللی امروز (جمعه) بود.

روزنامه‌ها همچنین به اخبار بازار نقل و انتقالات باشگاه بارسلونا و دیدار‌های پیش روی پاری سن ژرمن توجه کردند.

روزنامه  اسپانیایی مارکا

این روزنامه به دیدار ال کلاسیکو میان ۲ تیم بالای جدولی رئال مادرید و بارسلونا پرداخت و نوشت: "رویای دوتایی".

این روزنامه درباره شکست ۲  بر صفر  گرانادا از منچستر یونایتد و پیروزی یک بر صفر ویارئال مقابل دینامو زاگرب در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ فوتبال اروپا  نوشت: "مجازات‌های زیاد".

اسپورت

این روزنامه روی دیدار ال کلاسیکو بین رئال مادرید و بارسلونا تمرکز کرد و نوشت: "کشمکش، پیکه در حال تمرین است و قصد دارد در ال کلاسیکو بازی کند"، "پدری،   چالش نسل جدید."

اسپورت همچنین به شکست گرانادا از منچستر یونایتد با نتیجه ۲ بر صفر و پیروزی یک بر صفر ویارئال مقابل دینامو زاگرب در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا توجه کرد و نوشت: "گرانادا افت کرد و ویارئال به فینال نزدیک است. "

موندو دیپورتیوو

این روزنامه تمرکز خود را روی بازی رئال مادرید و بارسلونا گذاشت  و نوشت: "رختکن بارسلونا به دنبال یک پیروزی قاطع".

موندو دیپورتیوو همچنین در مورد پیروزی ۲ بر صفر منچستر یونایتد مقابل گرانادا در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا نوشت: "منچستر یونایتد گرانادا را از رویای نیمه نهایی دور نگه داشت. "

موندو دیپورتیوو همچنین به بازار نقل و انتقالات بارسلونا علاقه‌مند شد و نوشت: "پیشنهاد بارسلونا به اریک گارسیا" و "همکاران سابق او خواهان بازگشت نیمار هستند".

آ اس

این روزنامه با تمرکز بر دیدار ال کلاسیکوی لالیگا بین رئال مادرید و بارسلونا نوشت: "ال کلاسیکو آغاز شده است. "

آ اس همچنین در مورد شکست گرانادا از منچستر یونایتد با نتیجه ۲ بر صفر، پیروزی ویارئال مقابل دینامو زاگرب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا  نوشت: "یونایتد مجازات می‌کند" و "جرارد مورنو تصمیم می‌گیرد".

این روزنامه با توجه به شرایط ژائو فلیکس،  بازیکن اتلتیکو مادرید، نوشت: "همه نگاه‌ها به فلیکس است. "

روزنامه انگلیسی Mirror Sport

میرر به مبارزات بازیکنان علیه اظهارات نژادپرستانه در اینترنت و رسانه‌های اجتماعی پرداخت و نوشت: "بازیکنان برای جلوگیری از اظهارنظر‌های نژادپرستانه در شبکه‌های اجتماعی با غول‌های اینترنتی درگیر می‌شوند. "

این روزنامه همچنین در مورد پیروزی  ۲ بر صفر منچستر یونایتد در دیدار مقابل گرانادا  و تساوی آرسنال در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل اسلاویا پراگ  نوشت: "آرسنال تاخیر دارد".

سرنوشت قهرمانی رقبای سنتی در ال کلاسیکو/ دییدار‌های هیجان انگیز لیگ اروپا/دیبالا فروشی است!

روزنامه سان

این روزنامه به پیروزی ۲ بر صفر منچستریونایتد برابر گرانادا در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا پرداخت و نوشت: "مارکوس رشفورد منچستر یونایتد را به مرحله نیمه نهایی می رساند. "

سان همچنین به تساوی آرسنال مقابل اسپارتا پراگ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا  پرداخت و نوشت: "آرسنال  از درد قلبی رنج می‌برد. "

سرنوشت قهرمانی رقبای سنتی در ال کلاسیکو/ دییدار‌های هیجان انگیز لیگ اروپا/دیبالا فروشی است!

روزنامه  فرانسوی L'Equipe

این روزنامه روی شرایط پاری سن ژرمن و دیدار‌های سخت پیش روی این تیم تمرکز کرد  و نوشت: "پاری سن ژرمن از یک سردرد به سردرد دیگر".

اکیپ همچنین در مورد مسابقه بین متز و لیل در لیگ فرانسه نوشت: "لیل: تفاوتی که باید حفظ شود. "

روزنامه‌های ایتالیایی La Gazzetta dello Sport

این روزنامه درباره پیروزی رم برابر  آژاکس هلند در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا  نوشت: "رم فریاد می‌زند".

 گازتا همچنین به سرنوشت  پائولو دیبالا، ستاره یوونتوس علاقه‌مند شد و نوشت: "دیبالا برای فروش است".

این روزنامه به تیم‌های فوتبال میلان و اینتر میلان و مربیان آن‌ها پرداخت و نوشت: "میلان و پیولی: یک فداکاری" و "اینترمیلان و کونته: دفاع استاندارد و یک تیم متحد".


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار