کد خبر: ۱۶۰۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره شرایط تیم فولاد پیش از دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

محمود کلهر، پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت تیم فوتبال فولاد پیش از برگزاری دیدار با العین اظهار کرد: تیم فولاد، تیمی با کادر مجرب و مدیریتی بسیار قوی است که در راس آن جواد نکونام و در کنار آن مهدی هاشمی نسب حضور دارند که هر ۲ سابقه حضور در تیم ملی را دارند، سال‌های زیادی به مربیگری مشغول هستند و دوره‌ها و کلاس‌های مربیگری را هم طی کرده اند.

او ادامه داد: این تیم روز‌های خوبی را در پیش دارد؛ مخصوصا در لیگ قهرمانان آسیا که باید در مرحله پلی آف به مصاف تیم العین برود. تیمی که در تمام نقاط زمین دارای بازیکنان خوبی است و موقعیت‌های بسیاری را بر دروازه تیم حریف خلق می‌کند.

او افزود: بازیکنان خارجی تیم فولاد خوزستان می‌توانند در این رقابت‌ها تاثیرگذار باشند. از این بازیکنان خارجی می‌توان به لوسیانو پریرا اشاره کرد که قدرت سر زدن و دریبل بالایی دارد و در ادامه می‌توان از آیاندا پاتوسی نام برد که در تیم استقلال توانایی‌های فنی خودش را به نمایش گذاشت و به تیم فولاد پیوست. به غیر از همه این مسائل، می‌توانیم به زیر ساخت‌های باشگاه فولاد که این تیم را نسبت به دیگر تیم‌ها متمایز کرده است، اشاره کنیم.

او گفت: پنجره نقل و انتقالاتی بسته شده تیم فولاد نمی‌تواند روی روند خوب این تیم تاثیر بگذارد؛ چون این تیم با زیر ساخت‌های مناسب و استفاده از بازیکنان جوان می‌تواند شرایط بهتری را برای خودش رقم بزند.

کلهر در پایان صحبت های خود  افزود: تیم فولاد بازی روان و خوبی را انجام می‌دهد، اما در بعضی بازی‌ها شاهد نوسان در عملکرد هافبک های این تیم هستیم. فکر می کنم این تیم از این مرحله به راحتی صعود می‌کند، اما در مراحل بالاتر باید عملکرد قوی‌تری داشته باشد و حتی می‌تواند جزء ۴ تیم برتر آسیا شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار