کد خبر: ۱۶۰۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
رئیس پلیس راهور فاتب خبر داد؛
سردار حمیدی از کاهش تصادفات برای دومین سال متوالی در تهران خبر داد و گفت: تصادفات موتورسیکلت با توجه به حجم ترددها هشت درصد افزایش داشت.

کاهش تصادفات برای دومین سال متولی در تهران/ افزایش ۸ درصدی در تصادفات موتور سیکلتبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمدحسین حمیدی» رئیس پلیس راهور فاتب در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز (یکشنبه) در پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برگزار شد، اظهار داشت: در طرح نوروزی برای دومین سال متولی شاهد کاهش تصادفات بودیم.

وی ادامه داد: در سال گذشته حدود ۴۰ درصد از تصادفات به عابرین پیاده اختصاص یافت که نسبت به سال‌های گذشته هشت درصد کاهش داشتیم.

سردار حمیدی با بیان اینکه ۴۴ درصد از تصادفات در سال گذشته به موتور سیکلت‌ها اختصاص داشت، گفت: با توجه به حجم ترددها هشت درصد نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشتیم.

رئیس پلیس راهور فاتب افزود: ۱۶ درصد از تصادفات در سال ۱۳۹۹ مختص خودرو‌ها بوده است؛ همچنین خاموشی معابر تهران در بهمن سال گذشته باعث شد حدود ۲۶ درصد از هموطنانمان را در تصادفات در اتوبان‌ها و معابر از دست بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی تردد موتور سیکلت‌ها در حال افزایش است و راکبین موتورسوار باید با رعایت قوانین از حوادث و تصادفات جلوگیری کنند.

سردار حمیدی گفت: با اجرای طرح موتوریار از اعزام ۳۷ هزار موتور سیکلت به پارکینگ‌ها جلوگیری شد.

وی همچنین افزود: در سال گذشته ۵۶۰ نفر از شهروندان تهرانی در تصادفات جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راهور فاتب در خصوص برنامه‌های پلیس راهور در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: اجرای طرح موتوریار در ۲۰۰ نقطه تهران، ساماندهی موتورسیکلت‌سواران، ساماندهی وانت‌‌بار‌ها و ساماندهی حوزه‌های ایمنی عابرین پیاده از جمله برنامه‌های ما است.

ادامه دارد....

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار