کد خبر: ۱۶۰۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اردبیل:



مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اردبیل گفت: هرگونه دریافت مبلغ اضافی کرایه خارج از قیمت مصوب سال گذشته توسط صاحبان تاکسی در اردبیل غیرقانونی است.
حافظ قشلاقی، اظهار کرد: برای افزایش قیمت کرایه تاکسی‌ها در سال جدید پیشنهادات ما قرار است در شورای شهر اردبیل بررسی و به تصویب رسیده تا با ابلاغ رسمی از سوی فرمانداری نرخ‌های جدید تاکسی اعلام شود.
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اردبیل گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در اردیبهشت ماه اعلام رسمی نرخ جدید تاکسی را با پیشنهادات انجام شده شاهد باشیم که قطعاً نرخ جدید متناسب با شرایط درآمدی مردم و تورم در جامعه خواهد بود.
قشلاقی افزود: هر چند به تناسب تورم ما افزایش نرخ کرایه‌ها را در شهر اردبیل در سال‌های اخیر شاهد نبودیم ولی سعی کردیم با در نظر گرفتن شرایط معیشتی مردم قیمت‌ها را اعلام کنیم که هر چند برخی از صاحبان تاکسی از این نرخ‌ها گله‌مند هستند. وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: افزایش نرخ کرایه تاکسی در روزهای اخیر غیرقانونی بوده و هیچ تاکسی‌داری حق ندارد به صورت خودسرانه نسبت به افزایش قیمت اقدام کند. مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اردبیل در مورد نصب دستگاه خودپرداز در تاکسی‌ها برای پرداخت الکترونیکی ادامه داد: در این زمینه نیز شهرداری با شرکت توانمندی وارد مذاکره شده که سعی می‌کنیم امسال مقدمات اجرای پرداخت الکترونیکی در تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها را به صورت مناسب فراهم کنیم تا شهروندان در این شرایط کرونایی مشکلی از بابت پرداخت الکترونیکی به جای پول نقد نداشته باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار