کد خبر: ۱۶۰۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
کارشناس فوتبال درباره وضعیت تیم پرسپولیس برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

بیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: حضور تیم پرسپولیس  همیشه در آسیا به گونه‌ای بوده که هواداران آن انتظار دارند که نتایج خوبی در این رقابت‌ها کسب کند. امسال سرخپوشان در لیگ برتر هم در صدر جدول رده بندی قرار دارند و استقلال و سپاهان هم در تعقیب این تیم هستند.

او ادامه داد: مسابقات  لیگ قهرمانان آسیا نسبت به لیگ برتر متفاوت است. پرسپولیس به هندوستان رفته است. این تیم تجربه لازم برای موفقیت در این رقابت‌ها را دارد. سرخپوشان یک مقدار دچار ناهماهنگی تیمی به خاطر حضور بازیکنان جدید و تغییر و تحولات هستند. نظم و سرعتی که پرسپولیس سال گذشته داشت، ۲ بازی آخر خود در لیگ برتر فوتبال نداشت. این موضوع نگران کننده است. علاوه بر این،   بازیکنان  باید از لحاظ روحی تقویت شوند تا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت  برسند.

ذوالفقارنسب درباره ارزیابی خود از تیم‌های الریان قطر، گوای هند و الوحده امارات حریفان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: بازی‌های آسیایی خطرناک است. اگر تیم پرسپولیس ۳ حریف خود را جدی بگیرد و بازی‌های با برنامه ای ارائه دهد به طور حتم مشکلی برای صعود نخواهد داشت.

کارشناس فوتبال درباره کارشکنی هندی ها گفت: بازیکنان پرسپولیس حرفه‌ای هستند و خودشان را با شرایط وفق می‌دهند. شرایط بازیکنان در زمین مسابقه متفاوت است. سرخپوشان باید از لحاظ روحی و روانی آماده شوند تا با مشکل مواجه نشوند.

او گفت: همانطور که گفتم باید بازیکنان پرسپولیس به هماهنگی بیشتری برسند تا بتوانند از موقعیت‌ها به نحو احسن استفاده کنند. امیدوارم تیم پرسپولیس بتواند در بازی‌های آسیایی به موفقیت برسد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار