کد خبر: ۱۶۰۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست این کمیسیون با وزیر راه و شهرسازی در خصوص چگونگی اجرای طرح جهش تولید مسکن توسط وزارت راه و شهرسازی گفتگو شد.

بررسی چگونگی اجرای طرح جهش تولید مسکنبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ آقای محمدرضا رضایی کوچی امروز دوشنبه پس از جلسه این کمیسیون که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه برنامه‌های سال ۱۴۰۰ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و باتوجه به اینکه طرح جهش تولید مسکن در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده؛ ما درباره چگونگی اجرای آن که مربوط به وزارت راه و شهرسازی است با آقای اسلامی گفتگو کردیم.
رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی باید از هم اکنون آمادگی کامل در جهت اجرای این قانون مجلس داشته باشد تصریح کرد: در این جلسه وزیر راه و شهرسازی قول داد که از تمام توان این وزارتخانه برای اجرای این قانون استفاده کند.
وی افزود: در این جلسه همچنین نمایندگان سوالات ملی و منطقه‌ای خود از جمله طرح جامع حمل و نقل را از وزیر راه و شهرسازی پرسیدند و در این زمینه آقای اسلامی توضیح داد که فاز اول این طرح به مرحله اجرایی رسیده است که امیدواریم فاز دوم نیز شکل اجرایی به خود بگیرد.
رئیس کمیسیون عمران مجلس همچنین گفت: ما به لحاظ موقعیت جغرافیایی دارای جایگاه ویژه‌ای در دنیا هستیم که می‌توانیم نقش ترانزیت را برای جا به جایی کالا و مسافر داشته باشیم.
آقای رضایی کوچی تاکید کرد: ترانزیت کالا و مسافر نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور ایفا خواهد کرد.

برچسب ها: کمیسیون عمران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار