کد خبر: ۱۶۰۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
کارشناس هواشناسی گفت: امشب در شرق سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق و مرکز کشور بارش باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.

کبری رفیعی کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه امشب در شرق سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق، مرکز کشور و نواحی از کرمان بارش پراکنده گاهی رعد وبرق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود گفت: روز سه شنبه به جز جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان در غالب مناطق کشور ابرناکی و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

او ادامه داد: در برخی نواحی شمال غرب و استان‌های خوزستان، جزایر شمال خلیج فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و ارتفاعات کرمان به ویژه در ساعات بعداز ظهر رشد ابر‌های همرفتی همراه با رگبار و رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود که در نواحی کوهستانی بارش تگرگ دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی توضیح داد: روز چهارشنبه گستره بارش در شرق، شمال شرق، ارتفاعات البرز شرقی و شرق سواحل دریای خزر و پنجشنبه در استان‌های واقع در نوار شرقی و ارتفاعات البرز شرقی است.

او بیان کرد: روز جمعه با گذر موج تراز میانی از نوار شمالی کشور در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش باران پیش بینی می‌شود.

رفیعی تاکید کرد: روز شنبه در استان‌های واقع در نوار غربی افزایش ابر و بارش پراکنده رخ می‌دهد و در سایر مناطق آسمان صاف و آرام است.

او درباره آب وهوای استان تهران هم گفت: فردا آسمان تهران صاف تا نیمه ابری است و در برخی ساعات وزش باد پیش بینی می شود. بیشترین دمای تهران  به ۲۷ درجه و کمترین آن به ۱۶ درجه می رسد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار