کد خبر: ۱۶۰۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
تیم فوتبال استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، باید برابر نمایندگان عربستان، قطر و عراق به میدان برود.
 پس از قرعه‌کشی انجام شده در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا، مشخص شد تیم فوتبال استقلال در گروه C لیگ قهرمانان آسیا، باید برابر الاهلی عربستان، الدحیل قطر و الشرطه عراق به میدان برود. در این گزارش قصد داریم مروری بر وضعیت رقیبان استقلال در این رقابت‌ها داشته باشیم.

الدحیل قطر

شاید یکی از جذابیت‌های تقابل استقلال و الدحیل حضور علی کریمی در تیم قطری باشد. کریمی پس از کش و قوس‌های فراوانی که در استقلال داشت به لیگ ستارگان قطررفت و حالا باید مقابل هم‌بازی‌های سابقش قرار بگیرد. الدحیل مقابل تیم‌های ایرانی تا اینجای کار ۱۰ برد، ۵ تساوی و ۵ باخت کسب کرده است و باید دید این بار مقابل یکی دیگر از تیم‌های ایرانی چه عملکردی بر جای خواهد گذاشت.

الدحیل در این فصل از رقابت‌های لیگ ستارگان قطر، کار خود را با نایب قهرمانی در این رقابت‌ها به پایان رسانده است.

وضعیت الدحیل در فصل جاری لیگ قطر به این شرح است:

نایب قهرمان لیگ ستارگان قطر: ۲۲ بازی، ۱۵ پیروزی، ۲ مساوی، ۵ باخت، ۴۷ امتیاز

الاهلی عربستان
این تیم عربستانی در چند هفته گذشته، اوقات خوشی را سپری نکرده است. این تیم در ۸ بازی گذشته خود طعم پیروزی را نچشیده است و در لیگ عربستان هم شرایط مطلوبی ندارد. لورنتو ریگی‌کامف، سرمربی جدید الاهلی است و قرار است اولین تجربه مربی‌گری خود را در این تیم مقابل استقلال سپری کند و باید منتظر ماند و دید با حضور سرمربی جدید، اتفاقات جدیدی خواهد افتاد یا خیر؟

وضعیت الاهلی در فصل جاری لیگ عربستان به این شرح است:

رتبه هفتم: ۲۵ بازی، ۱۰ پیروزی، ۵ مساوی، ۱۰ باخت، ۳۵ امتیاز

الشرطه عراق

الشرطه به نسبت فصل گذشته از قوت بیش‌تری برخوردار شده است و توانسته است با جذب بازیکنان باکیفیت از ونزوئلا و برزیل، تیم خود را تقویت کند. این تیم عراقی در لیگ عراق هم شرایط خوبی دارد و در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند حریف سختی برای استقلال باشد.

وضعیت الشرطه در فصل جاری لیگ عراق به این شرح است:

رتبه سوم: ۲۷ بازی، ۱۳ پیروزی، ۱۰ مساوی، ۴ باخت، ۴۹ امتیاز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار