کد خبر: ۱۶۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

حسین نوش آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص روند مذاکرات هسته‌ای در وین، گفت: بازگشت آمریکا به برجام مشروط به برداشتن کامل تحریم های برجامی و تحریم های ترامپ و همچنین راستی آزمایی است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مسئولان جمهوری اسلامی ایران این موضوع را به طرف های غربی اعلام کرده اند و تاکنون محکم ایستاده اند و امیدواریم این موضع گیری ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه کشورمان چندین سال در مسیری حرکت کرد که منافع آمریکا و اروپایی ها تامین شد، ادامه داد: اکنون نیز رفتار ایران منطبق با برجام بوده و موضع ایران اسلامی در خصوص تحقق تعهداتش مشخص و شفاف است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع مردم ایران به صورت جدی شرایط اجرای مفاد توافقنامه هسته ای را اعلام کرده لذا انتظار می رود مسئولان دستگاه دیپلماسی آن را کامل پیگیری کنند.

نوش آبادی تصریح کرد: آمریکایی ها همواره تلاش می کنند طرف مقابلشان را متهم کنند و این رویه در سال های گذشته مشهود بوده لذا مواضع طلبکارانه آنها در حاشیه برگزاری مذاکرات وین به جایی ختم نخواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طرف های آمریکایی به دلیل خوی سلطه طلبی و زیاده خواهی سعی می کنند نشان دهند ایران مجدد به سیاست های قبلی خودش در رابطه با غنی سازی بازگشته و ایران هراسی را دامن بزنند./

پایان پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار