کد خبر: ۱۶۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
تیم پرسپولیس درهند با شرایط عجیبی مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس ایران روز گذشته پس از منفی اعلام شدن تست کرونای تمام اعضای خود نخستین تمرین تاکتیکی اش را در زمین تمرینی بنالیم برگزار کرد.

با وجود توریستی بودن هتل درنظر گرفته شده برای تیم‌های پرسپولیس و الریان قطر در یک منطقه توریستی، اعضای این دو تیم در محوطه‌ای جدا از مردم عادی حضور دارند. البته سالن‌های بدنسازی و برخی اماکن دیگر مورد استفاده آنها با  توریست‌ها مشاع است.

با این وجود با توجه به وضعیت کرونایی تعداد کارمندان هتل به یک سوم کاهش یافته و البته تعداد توریست‌ها هم به شدت نسبت به قبل کاهش یافته است. حتی بخشی از هتل که پرسپولیسی‌ها در آن اقامت دارند خیلی ساکت بوده و رستوران اختصاصی دارد. با این حال بازیکنان این تیم پروتکل‌ها را به شکل دقیقی رعایت می‌کنند. 

از طرفی روز گذشته تیم پرسپولیس در محلی تمرین کرد که زمین آن به هیچ وجه کیفیت مطلوبی نداشته و از آن مهم تر رختکن هم ندارد. هرچند این مسائل برای تیم های الریان قطر و الوحده امارات هم وجود دارد اما فاصله 25 دقیقه‌ای محل تمرین با هتل پرسپولیس و ضعف امکانات این زمین سبب شد ابراهیم شکوری، افشین پیروانی و امیرعلی حسینی طبق مذاکره با نماینده AFC درخواست کنند محل و زمان تمرینات تیم تغییر کند که این امر مورد موافقت قرار گرفت و قرار است امروز پرسپولیس در ورزشگاه دیگری تمرین کند.

مدیران باشگاه و تیم پرسپولیس در 30 دقیقه پایانی تمرین روز گذشته درخواست کردند پروژکتورهای زمین بنالیم روشن شود اما مسئولان این زمین در پاسخی عجیب اعلام کردند این پروژکتورها دکور بوده و هیچگاه روشن نمی شود. حتی کابل برق هم به آنها متصل نیست. 

کاوه علی اسماعیلی، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران این مطالب را مطرح کرد. 

نماینده ایران اولین بازی خود در گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا را چهارشنبه مقابل الوحده امارات برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار