کد خبر: ۱۶۰۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
دبیر شورای نگهبان گفت: امسال نیز به دلیل کرونا همه باید برای قطع زنجیره بیماری مراعات کنند، اما خانواده‌ها مناجات‌ها و دعا‌های وارده را در منازل بخوانند.

به گزارش  حوزه مجلس گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان عصر امروز (چهارشنبه، ۲۵ فروردین ۱۴۰۰) در جلسه این شورا با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: خداوند را شاکریم که این فرصت را داد تا ماه مبارک رمضان را یک بار دیگر درک کنیم؛ این ماه، ماه پرفیض و برکتی است که همه باید از دعا و مناجات‌های این ماه بهره ببریم.

وی افزود: امسال نیز مثل پارسال به دلیل ویروس منحوس کرونا، توفیق عبادت‌ها و مناجات‌های دسته جمعی از همه گرفته شده و همه باید برای قطع زنجیره این بیماری مراعات کنند با این حال پیشنهاد می‌کنم خانواده‌ها مناجات‌ها و دعا‌های وارده در این ماه مثل افتتاح و ابوحمزه ثمالی را در منازل بخوانند و از فیوضات آن بهره ببرند.

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه همان‌طور که حضرت امام (ره) فرمودن: این ماه، ماه تهذیب نفس است، متذکر شد: علاوه بر خواندن دعا‌ها و قرآن که در این ماه بسیار توصیه شده، باید بر روی نفس خود کار کنیم و از لحظه لحظه این ماه برای خودسازی استفاده کنیم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله به دعا‌های مردم و رعایت دستور‌های بهداشتی شر ویروس منحوس از سر کشور و جهان کنده شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار