کد خبر: ۱۶۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
محسن منصوری از توزیع یک و نیم میلیون وعده غذایی در قالب بسته‌های افطاری ساده و تامین برنج بیش از ۲ میلیون پرس وعده غذایی گرم میان خانوار‌های محروم و نیازمند خبرداد.

به گزارش برنا؛ محسن منصوری، معاون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اعلام این خبر در تشریح جزئیات آن گفت: با توجه به جمع شدن سفره‌های افطاری در مساجد، هیأت‌ها و محلات به دلیل شیوع کرونا، بنیاد مستضعفان با همکاری گروه های جهادی و با هدف حفظ سنت افطاری دادن به نیازمندان و محرومان، یک و نیم میلیون وعده غذایی را در قالب بسته های افطاری ساده و با رعایت پروتکل های بهداشتی، میان خانواده‌های نیازمند و محروم توزیع می کند.

مدیرعامل بنیاد علوی با بیان اینکه ارزش کل این بسته های افطاری بیش از 21 میلیارد تومان است افزود: بنیاد مستضعفان علاوه بر تامین و توزیع 1.5 میلیون بسته افطاری ساده میان نیازمندان، تامین برنج برای 2 میلیون پرس وعده غذایی گرم را نیز عهده دار شده است.

او ادامه داد: بر همین اساس 400 تن برنج مرغوب ایرانی به منظور تامین 2 میلیون پرس وعده غذایی گرم برای نیازمندان، با ارزشی بالغ بر 9 میلیارد تومان در اختیار گروه های جهادی و مردمی قرار خواهد گرفت.

منصوری در پایان خاطرنشان کرد: این خدمت رسانی از شب نخست ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان این ماه مبارک ادامه دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار