کد خبر: ۱۶۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵
شهردار بندرلنگه گفت: در ماه‌های اخیر تلاش کرده‌ایم تا معوقات کارگران شهرداری را پرداخت کنیم اما همچنان 5 ماه حقوق عقب افتاده داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، به دنبال انتشار گزارشی در خبرگزاری فارس هرمزگان با عنوان«کارگران شهرداری بندرلنگه همچنان چشم انتظار حقوق‌های معوق!»، فرزاد حسین زاده به بیان توضیحاتی در این زمینه پرداخته است.

شهردار بندرلنگه اظهار کرد: ۵ماه از حقوق عقب‌افتادهٔ کارگران شهرداری باقی مانده که با همکاری شورای شهر در حال پیگیری برای پرداخت کامل آن هستیم.

فرزاد حسین‌زاده افزود: وظیفهٔ خود می‌دانیم نسبت به پرداخت معوقات اقدام کنیم. این مشکلات هم یک‌شبه ایجاد نشده که بتوان آن را یک‌شبه حل کرد اما تمام تلاش‌مان این است که معوقات بیشتر از این انباشت نشود.

شهردار بندرلنگه تصریح کرد: از ۱۰ماه قبل که مسئولیتم در شهرداری بندرلنگه آغاز شده تا کنون نسبت به پرداخت ۱۰ ماه حقوق و همچنین عیدی و پاداش اقدام کرده‌ایم و آخرین حقوق هم در ۲۳فرودین به حساب کارکنان واریز شد تا در ماه مبارک رمضان کمتر دچار مشکل شوند.

وی اصافه کرد: با وجود تمام تلاش‌هایی که توسط مجموعهٔ شورا و شهرداری صورت گرفته همچنان کارکنان شهرداری ۵ماه حقوق عقب‌افتاده که مربوط به سال‌های گذشته است، طلبکار هستند.

انتهای پیام/ 88055

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار