کد خبر: ۱۶۱۴۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
اگر از مدیران «صدا و سیما» سوال کنید حتما با ضرس قاطع به شما اعلام می کنند که این سازمان عریض و طویل، هنوز هم مثل «دانشگاه » می ماند. خدا را شکر که حالا که محمود احمدی نژاد نتوانست دانشگاه خود را راه بیندازد لااقل این یکی دانشگاه هنوز پابرجاست  ...  اما رویم به دیوار، گلاب به رویتان، مستحضر هستید که بعضی وقتها در دانشگاه درسهای ناجور هم به خورد مردم می دهند! جدیدترین درس این مثلا دانشگاه، در برنامه «ماه عسل» اتفاق افتاد که صداو سیما به عنوان برنامه ویژه ماه معنوی رمضان تدارک دیده است :  نخستین قسمت این برنامه با حضور مردی همراه بود که برای اثبات عشق به همسر از بالکن خانه به پایین پریده بود. ماجرا این بود که مرد بعد از یک مشاجره با همسرش از او پرسیده بود می‌خواهی برای اثبات عشقم به تو خودم را از بالکن پایین بیندازم و زن هم موافقت کرده بود. مرد هم از فاصله دو متر و نیم خود را از بالکن به پایین پرت کرده بود. واقعا می گویند بعضی دانشگاه ها اخلاق جوانان را فاسد می کند، ما باور نمی کردیم !
این برنامه در این ماه پرمعنویت به شدت روی مردم اثر گذاشت و هنوز برنامه ماه عسل تمام نشده بود که لطیفه ها و شوخی هایی با این موضوع در شبکه های اجتماعی منتشر شد؛ اما اثرش تنها منحصر به مردم نبود بلکه روی بعضی مقامات دولت قبلی هم گویا اثر گذاشته است! از جمله این آثار انتشار خبری درباره برادر اسفندیار رحیم مشایی یار غار محمود احمدی نژاد است که در پاسخ به سوال خبرنگاران که از وی درباره حضورش در انتخابات سوال کرده اند، گفته است: من در این دو سال، مصاحبه نکرده‌ام و از این به بعد هم مصاحبه نخواهم کرد. الان هم احتمالا با برادر محمود و دیگر دوستان و آشنایان در حال مرخصی نشسته اند و منتظرند ببینند چند نفر در واکنش به این سخنان مظلومانه اسفندیار جون خودشان را از بالکن می اندازند پایین؟ !
خوب مگه چیه ؟! تجربه نشان داده است که 63 درصد مردم باید در واکنش به این اظهارات اسفندیار عزیز خودشان را از بالکن پایین پرت کنند. می گویید نه؟! ... وای، بروید دهانتان را آب بکشید!

غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
0
2
انصافا خودت فهميدي چه گفتي ؟ مثلا ميخواستي تو ايهام و كنايه حرف بزني ولي چي رو به چي ربط دادي ؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
0
0
لعنت بهشون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
0
0
سلام ملت از این شانسها ندارند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
0
0
بابا کم از این احمدی نژاد و دولت فاسدش حرف بزنید . خیانتی که احمدی نژاد به این کشور کرد قابل ذکر و قابل جبران نیست. کشور را دزدیدن رفت ... حالا میخوان برگردن چه گلی به سر مردم بزنن... شایدم دیدن باز پول و ثروت مونده ، میخوان بیان اونم جارو کنن برن کانادا خرج کنن..
شیوا منفرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
0
0
س داداش احسان تورو به همون سفره افطار قسمت میدم اینو توبرنامت اززبون من بگو من معلولم دوتا دختر کوچولو دارم شوهرم اعتیاد داره الان ۳ س ماروبدون خرجی ول کرده رفته ومن موندمو هزار بدبختی حتی سالم نستم برم کلفتی کنم ماهی صدهزارتومان مادرم کمک میکنه یارانه دست شوهرمه بهزیستی مبلغ ۴۰ هزارتومان کمک میکرد اما حالا یه ساله همونم قطع شده خدا وکیلی خودتون بگین ازهمه حرف میزنید دولت برای همه چیز اظهار نظر میکنه اما ما معلولین هیچ وقت جز ادمهای روی زمین نبودیم هیچ کس نیست به داد ما برسه شما بگین من بادوتا بچه بدون خرجی چکارکنم بچهای من بابچهای دیگه فرق میکنن اینا باید حسرت همه چی به دلشون بمونه همونطورکه حسرت پدر به دلشون مونده خدای نکرده اگه برای مادرم اتفاقی بیفته من کجا برم دربه در کوچه وخیابونا واقعا این انسانیته چقدر دیگه تحمل کنم چقد با سیلی صورتمو سرخ کنم مثلا فرزند شهیدم حتی یه ویلچر ندارم که بتونم به راحتی از اون استفاده کنم ۸ س بایه ویلچرسرمیکنم دیگه قابل استفاده نیست کدوم یک از سران دولتی جواب منو میده من از۸ سالگی یتیمی کشیدم بخاطر این کشور حالا واقعا باید مثل یه تیکه اشغال کنار گذاشته باشم حتی امید یه سرپناه نداشته باشم که بعدمادرم چه خاکی توسرم کنم ..... ممنونم که اینقد به فکر فرزندای معلول شاهد هستید نمیدونم باچه زبونی باید تشکر کنم حداقل یه گور دسته جمعی درست کنید وما معلولینو حالاکه اینقد براتون مزاحمیم زنده به گور کنید چون هزینه کفن ودفنم ندارم میبخشید که مزاحمتون شدم نمیدونم اصلا اینو میخونید یا نه بهرحال من نوشتم شاید یکی پیدا بشه معرفت به خرج بده وصدامو به گوش بقیه برسونه شماره موبایلم .....اگه ..... خواست جایی برای دفنم پیداکنه منو بااین شماره پیداکنه چون بااین همه مشکلات مطمعن باشبد پشیمون نمیشم باتشکر ممنونم احسان جان که حرفات واقعا به دل میشینه برات ارزوی موفقیت میکنم خدانگهدار مشهد خراسان رضوی
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
0
0
احمدی نژاد یه اشتباه بزرگ در تاریخ ایران بود که نباید تکرار شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار