کد خبر: ۱۶۱۹۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
با توجه به زمان برگزاری دیدارهای استقلال در عربستان، کادر فنی این تیم برای آنکه بازیکنان از نظر بدنی و تغذیه دچار مشکل نشوند، ساعت صرف ناهار و شام آنها را تغییر داده‌اند.

خبرورزشی - فرهاد مجیدی در آستانه بازی برگشت با  الدحیل برای اینکه بازیکنانش دچار مصدومیت و کوفتگی عضلانی نشوند، محل برگزاری آخرین تمرین آبی‌پوشان پیش از جدال با قطری‌ها را عوض کرد.

تمرین در هتل

 طبق برنامه قرار بود بازیکنان استقلال راهی مجموعه ورزشی ملک عبدالله شده و در یکی از زمین‌های تمرینی آنجا اندیشه‌های تاکتیکی کادر فنی را مرور کنند ولی سرمربی استقلال پس از مشورت با دستیاران خود به این نتیجه رسید که با توجه به فشردگی تمرینات و مسابقات در روزهای گذشته، بهتر است کار را سبک دنبال کرده و شاگردانش به جای عزیمت به زمین چمن ، در داخل حیاط هتل تمرینات سبکی را انجام دهند.

تمریناتی که عملاً حکم نرمش و حرکات کششی را داشت و کار تاکتیکی خاصی انجام نشد.مربیان استقلال چنین کاری کردند تا بازیکنان آنها در آستانه جدال مهم با حریف قطری داخل زمین چمن مصدوم نشده و یا به واسطه فشار تمرینات و رفت‌وآمد ،کوفتگی عضلانی سراغشان نیاید.

برنامه غیرعادی

با توجه به زمان برگزاری دیدارهای استقلال در عربستان ، کادر فنی این تیم برای آنکه بازیکنان از نظر بدنی و تغذیه دچار مشکل نشوند، ساعت صرف ناهار و شام آنها را تغییر داده‌اند و این تغییرات در روز برگزاری مسابقات به مراتب جدی‌تر می‌شود. برای مثال استقلالی‌ها امروز ناهار خودشان را ساعت  ۱۵:۳۰ به وقت عربستان صرف کردند ( ساعت ۱۷ به وقت تهران) و هماهنگی‌های لازم صورت گرفت تا قبل از ترک هتل و عزیمت به سوی ورزشگاه نیز میان وعده سبکی در رستوران یا لابی هتل برای بازیکنان تدارک دیده شود تا هنگام برگزاری مسابقه دچار ضعف و بی‌حالی نشوند.

از طرف دیگر برای اینکه بازیکنان سنگین نشوند، مقرر شد شام آنها پس از پایان بازی و بازگشت مجدد به هتل برایشان سرو شود. برنامه‌ای که قطعاً عادی نیست ولی با توجه به ساعت انجام مسابقات عملاً چاره دیگری برای مربیان استقلال  باقی نمی‌ماند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهنام صديق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
هرچي سلطان مجيدي كنه درسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار