کد خبر: ۱۶۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
ماجرای مصادره ساختمان فدراسیون فوتبال و سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس توسط شستا از سوژه های اصلی فوتبال ایران است.

خبرورزشی - به این که شرکت شستا حق داشت این کار را بکند، کاری نداریم ولی سوالی که ذهن  همه را مشغول کرده این است که چرا با بابت جذب یک مربی فوتبال شرکت شستا باید به فدراسیون فوتبال کمک مالی می کرد و پول قرض می داد؟ آیا این کار از سر دلسوزی بود؟ آیا پول قرض دادن برای کمک به جذب یک مربی فوتبال جزو وظایف شستا بود؟ شستا شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی است و اگر از سر دلسوزی می خواست کمک کند آیا بهتر نبود با دو مشاور ورزشی صحبت کند تا ببیند مربی ای که فدراسیون فوتبال قصد استخدام او را دارد، در چه حد و اندازه هایی است؟

اگر فدراسیونی ها می خواستند یک مربی مطرح در حد زیدان را بیاورند،باز می شدماجرا را به نوعی توجیه کرد اما ویلموتس چه رزومه ای در مربیگری داشت که شرکت شستا به این نتیجه رسید بابت جذب او به فدراسیون فوتبال کمک کند؟ این سوال جزو سوالاتی است که انتظار می رود مسئولان محترم شستا پاسخی برای آن پیدا کنند؟ اگر قرار باشد نهادهایی که هیچ ربطی به فوتبال ندارند،بابت جذب یک مربی به فدراسیون فوتبال یا باشگاه‌های مطرح کمک مالی کنند، پس وظیفه خود آن فدراسیون ها و باشگاهها چیست؟

اصلاً چرا وقتی فدراسیون فوتبال پول نداشت به سمت جذب یک مربی گران‌قیمت رفت تا از شستا پول قرض بگیرد؟ آ یا غیر از این بود که اساتید می‌خواستند بعد از کی روش یک نام بزرگ را بیاورند تا کارهای او و در واقع ضعف های خود را تحت‌الشعاع قرار بدهند؟ در این میان اثر چندانی از تفکر و  کارکارشناسی در کل ماجرا دیده نمی شود چه از سوی فدراسیون فوتبال و مدیران سابقش و چه از سوی مدیران ارشد شستا که کاملاً مشخص است با فوتبال بیگانه بودند وگرنه هرگز به نیت انجام یک کار خیر هم حاضر نمی‌شدند پولی که مربوط به افراد دیگری است را صرف فوتبال کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار