کد خبر: ۱۶۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶
مدیران باشگاه الاهلی قطر به کاپیتان سوم پرسپولیس پیشنهاد دادند تا جانشین یک ایرانی شود

خبرورزشی - مدیران باشگاه پرسپولیس در پایان فصل با چالشی جدی مواجه هستند و قرارداد ۶ بازیکن مهم و تاثیرگذار این تیم به پایان می‌رسد.

یکی از آنها احمد نوراللهی ستاره بسیار تاثیرگذار پرسپولیس است که در پایان فصل قراردادش به پایان می‌رسد. احمد آنقدر به لحاظ فنی و اخلاقی خوب است که هر تیمی در لیگ برتر آرزوی داشتن چنین بازیکنی را دارد. شماره هشت سرخ‌ها که مدتی است به بازیکن فیکس تیم ملی تبدیل شده مهره ثابت یحیی در میانه میدان است. یحیی هم که به خوبی از اهمیت حضور این بازیکن در تیمش باخبر است نام او را در صدر بازیکنان تمدیدی قرار داده و مدیران باشگاه را مامور مذاکره با این ستاره کرده است.

احمد قبل از سفر پرسپولیس به هند چند بار با مدیران این باشگاه پای میز مذاکره نشست و در آخرین صحبتش با مدیران پرسپولیس اعلام کرد برای تمدید قرارداد ١٥ میلیارد می خواهد.

نوراللهی پیشنهاد بسیار خوبی از باشگاه الاهلی قطر دریافت کرده و اگر با مدیران پرسپولیس برای تمدید به توافق نرسد راهی قطر خواهد شد.

از طرفی امید ابراهیمی هافبک سابق استقلال که کاپیتان الاهلی قطر است برای تمدید قراردادش با مدیران این تیم به توافق نرسیده است. امید برای تمدید خواستار قراردادی ۲ ساله شد ولی مدیران الاهلی قصد داشتند قرارداد ابراهیمی را یک فصل تمدید کنند.

بعد از به توافق نرسیدن امید با الاهلی رسانه های قطری از توافق این بازیکن با باشگاه الغرافه خبر دادند. مدیران الاهلی بعد از اینکه نتوانستند ابراهیمی را راضی به تمدید کنند سراغ نوراللهی رفتند تا احمد را به قطر ببرند. حال باید دید سرانجام ماجرای تمدبد نوراللهی با پرسپولیس چه خواهد شد و آیا ۸ سرخ ها جانشین ۶ آبی‌ها خواهد شد؟

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار